Jan Åge Henriksen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 ,, Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Fint bilde dette synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Flott vinterlandskap Jan Åge og og jeg koser meg å i slik natur Nå mot lysere tider Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Liker bildet ditt veldig godt! Fjerner du himmelen får du et annet bilde... mvh Fredrik Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kulde og vinterlandskap gir mange fine motiver, noe du har utnyttet godt her. som nevnt kan det også fungere uten himmel. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg er nå gla' jeg sitter inne og godt og varmt foran skjermen. Men så er jeg da bortskjemt med siste 17 vintre i tropevarme som jeg nå må greie meg uten etter at jeg i april bestemte meg for å være mer hjemme og heller ta et par turer til Kanariøyene i løpet av vinteren. Men det blir jo fine bilder av slikt med frostrøyk som jeg tipper det er vi ser. Fint utsnitt og komp med nedsnødde "sauer" - også kalt traktoregg selv om det jo ikke kommer traktorer ut av dem. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg