Jonhoo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg skal selge en 2 år gammel CD-brenner Den er av merket LG med 8x/4x/???x Hvor mye tror dere jeg kan ta for den... :ide: PS: Adaptec EasyCD Creator følger med :!: Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ca halvparten........ Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Gi den bort til en kamerat/venninne som ikke har noe cd-brenner (dersom slike ennå finnes). Eller legg den på loftet som reserve i tilfelle du får bruk for den til noe senere. En slik gammel brenner er ikke verdt noe særlig. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Gi den bort til en kamerat/venninne som ikke har noe cd-brenner (dersom slike ennå finnes). Eller legg den på loftet som reserve i tilfelle du får bruk for den til noe senere. En slik gammel brenner er ikke verdt noe særlig. Enig med Eriond! Kan jo også være greit å ha en i reserve..... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 200 kr hvis du er heldig... Bedre å spare den som andre foreslår her. Du får mye raskere brennere i dag med programvare for rundt 400 kr. Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 En ny 52X-brenner koster 295,- hos Elkjøp, så jeg tror ikke du bør satse på å selge den for mer enn en halvliter Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Eller du kan trimme den til 10x hastighet. En kamerat gjorde dette!! Utrolig men sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå