AfterGlow Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Den aldrenden fotogiganten vil erobre et nytt territorium.Kodak kaster seg inn i mobilmarkedet Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hmmm. Det var en Kodak'ker som fant opp digitalkameraet. Det er det de burde ha satset på. I stedet, som så ofte før - med mange andre - så sovnet Kodak på et godt produkt (sin film) og våknet da toget var gått. Jeg synes deres deltagelse i mobilmarkedet virker krampeaktig. Det Kodak burde ha gjort var å lage en D-Instamatic (Digital Instamatic) Ta 36 bilder, overfør dem til PC'en Kast kameraet og kjøp et nytt. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Blir mobilkameraet filmbasert, så når du har fotografert maten må det fremkalles før du kan legge den på instagram? Fokus på at den skal være lett å bruke? Alt jeg ber om er standard Android rett fra Google. Skal de finne opp et eget, fordummet skin utenpå? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Skulle tro at Kodak har konkludert med at det er lett å tjene penger på mobiler, etter å ha lagt merke til suksessen nykommeren Xiaomi har hatt... "La oss selge mobiler, så blir vi kvitt alle de røde tallene i regnskapet"! Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Hmmm. Det var en Kodak'ker som fant opp digitalkameraet. Det er det de burde ha satset på. I stedet, som så ofte før - med mange andre - så sovnet Kodak på et godt produkt (sin film) og våknet da toget var gått. Jeg synes deres deltagelse i mobilmarkedet virker krampeaktig. Det Kodak burde ha gjort var å lage en D-Instamatic (Digital Instamatic) Ta 36 bilder, overfør dem til PC'en Kast kameraet og kjøp et nytt. Litt som denne falske konseptvideoen? https://www.youtube.com/watch?v=cQrK9a1lSe0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå