w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gratulerer mned et nuytt år dere herlige folk hre inne 5 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gtod tyntrå. Hvor full er du VegardBS 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har sikkert en dårlig dag nå ja 2 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Selv jeg med dysleksi klarer ikke å skrive så mange feil som VegardBS så jeg regner med han skrev det slik på fleip eller han er så full at han ikke klarer å stå. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Selv jeg med dysleksi klarer ikke å skrive så mange feil som VegardBS så jeg regner med han skrev det slik på fleip eller han er så full at han ikke klarer å stå. Det er i de fleste tilfeller bare fake. Selv når jeg er skjitfoill klarer jeg fint å skrive riktig, være seg det er på mobil eller PC. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Nja, alle kan vel korrekturlese en fyllemelding og rette opp, men etter en viss promille blir man gjerne litt fandenivoldsk og tenker "fuck it, de forstår poenget". Uansett, godt nyttår Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Goth nyttår til deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå