Lille anonym Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har operert i fingeren og legen tror grunnen får jeg måtte det er får jeg knekker fingrer. Men jeg får ikke til å slutte i den hånden jeg ikke har operert i og jeg vil ikke operere i den å, så hva skal jeg gjøre? Knærne knekker også vær gang jeg steller de det har plaget meg lenge og ofte kan det være vondt hva synest dere jeg børr gjøre? Lenke til kommentar
Lille anonym Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Mente vær gang jeg strekker de Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Det er lurt å følge legens råd. Du kan eventuelt få en samtale med en annen lege i tillegg. En spesialist. Endret 1. januar 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Mente vær gang jeg strekker de Mulig jeg misforstod deg. Hvordan strekker du? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 hva synest dere jeg børr gjøre? 1: Skrive forståelig. 2: Hør på legen din. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Knærne knekker også vær gang jeg steller de det har plaget meg lenge og ofte kan det være vondt hva synest dere jeg børr gjøre? Jeg synes du bør slutte å skrive slike tulleinnlegg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hvis jeg forstår deg rett så knekker du fingrene slik at det lages lyd. Jeg har spurt overlegen på revmatismesykehuset på Lillehammer om dette er skadelig og det avkreftet han på det sterkeste, Lenke til kommentar
Djn Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hvis jeg forstår deg rett så knekker du fingrene slik at det lages lyd. Jeg har spurt overlegen på revmatismesykehuset på Lillehammer om dette er skadelig og det avkreftet han på det sterkeste, Bare for å støtte dette : http://www.scientificamerican.com/article/crack-research/ In fact, two such studies did exist, the Swezey work that used 28 nursing home residents and a 1990 paper that examined 300 outpatients. Neither found an increased arthritis incidence among the crackers. Endret 1. januar 2015 av Djn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå