chevyz28 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Har fått ett hvitt belegg inne i slangene. Dette stopper i vannblokken og tetter igjen slik at vannstrømmen blir dårlig. Bruker silikonslanger og batterivann/glykol løsning. Har lest at noen slanger (PVC Plast) ikke liker varme temperaturer og plastiserende midler i slangen skilles ut. Kan det også være glykolen (Frostvæsken) som gjør dette? Bør jeg bytte ut både slanger og kjølevæske? Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Høres ut som kalk etter min erfaring med akvarie. Kalk er hvitt og legger seg som et tynt lag. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Høres ut som kalk etter min erfaring med akvarie. Kalk er hvitt og legger seg som et tynt lag. ok? Hvor kommer kalken fra? Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Høres ut som kalk etter min erfaring med akvarie. Kalk er hvitt og legger seg som et tynt lag. ok? Hvor kommer kalken fra? Om du har blandet ut kjølevannet med vann fra springen kan det ha kommet derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå