AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg sliter mye med at jeg driter på meg, og det er ekstra flaut spesielt i selskaper. Var i et selskap nå i jula da jeg hadde skiti på meg. En av gjestene med barn sa plutselig: "Nei, nå må vi ut og skite, T****". Hun trodde altså babyen hadde gjort i buksa, men det var meg. Jeg så også at de andre i selskapet hvisket litt, og snufset. Det er så utrolig flaut! Jeg har ikke sagt noe. Da jeg kom hjem og skulle skifte på meg så jeg at jeg hadde dritt langt oppover ryggen og nedover låra. Det rare er at jeg ikke merker noe når jeg da skiter i buksa. Jeg bare kjenner lukta. Skiten min er normal ellers. Er det noen her som har tips til hva jeg bør gjøre? Jeg vil helst ikke til lege. Anonymous poster hash: 40a87...71b Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Du bør komme deg til lege da han kan hjelpe deg, og det er ikke flaut med sykdom. http://www.nofus.no/index.php?page=syk-analinkontinens Møte opp på legevakten med en dildo opp i ræva er flaut men folk gjør det allikevel da de trenger hjelp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg