Gå til innhold

hjelp til waves softis maskin!

buffy88

Anbefalte innlegg

Noen som Kan fortelle meg hvordan jeg får softis ut av denne maskinen?

Har prøvd to ganger No og resultatet blir det samme, det blir ikke skikkelig fryst..

Hva gjør jeg feil?

Skal jeg piske det til det blir krem før jeg tar det oppi maskinen eller ska det være helt flytende?

Første gang jeg prøvde så lagde jeg vanilje. men da brukte jeg vanilje ekstrakt med alkohol, så tenkte kanskje det Va grunnen til at det ikke ble skikkelig fryst.

Så prøvde jeg meg på jordbær.den ble riktig nok litt bedre, men fortsatt ikke sånn som den ska bli..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke denne maskinen, men et rask søk gir disse betingelsene for at det skal fungere: Ingrediensene må være rundt 6°C for at isen skal bli ferdig på 20-25 minutter og den dobbeltisolerte skålen fryses ned 24 timer før bruk. Fremgangsmåte ellers står vel i bruksanvisningen...

Skal fungere iflg denne videoen:

Lenke til kommentar

Kjenner ikke denne maskinen, men et rask søk gir disse betingelsene for at det skal fungere: Ingrediensene må være rundt 6°C for at isen skal bli ferdig på 20-25 minutter og den dobbeltisolerte skålen fryses ned 24 timer før bruk. Fremgangsmåte ellers står vel i bruksanvisningen...

Skal fungere iflg denne videoen:

http://youtu.be/_bRVmMaHZN4

Ja har sett den videoen og har fulgt alle de betingelsene,men allikevel går det ikke:-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...