ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 har hercules 9800pro..startet americas army... får framerate på 40fps...helt latterlig..har de nyeste catalys 3.8 driverne..har prøvd alt jeg kommer på... satt inn mitt gamle asus geoforce 2gts..og da gikk alt perfekt.... noe er veldig galt... finner jeg ikke ut av det i natt bytter jeg til nvidia i morgen.. hjelp! :gretten: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 en anbefaling! fjern hvert eneste spor av nvidia drivere! men med tanke på at du har en 3dmark score på blablabla og 03 score på 6k så er ytelsen tydeligvis ikke et problem. er det kun i dette spillet du opplever problemer ? hva med å bytte til cat3.7 isteden ? er det ikke noen andre drivere til ati kort også ? man har catalyst og noe annet også. prøv andre drivere. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 en anbefaling!fjern hvert eneste spor av nvidia drivere! men med tanke på at du har en 3dmark score på blablabla og 03 score på 6k så er ytelsen tydeligvis ikke et problem. er det kun i dette spillet du opplever problemer ? hva med å bytte til cat3.7 isteden ? er det ikke noen andre drivere til ati kort også ? man har catalyst og noe annet også. prøv andre drivere. har ikke prøvd catalyst 3.7 ja 3dmark scoren er ok.har ikke prøvd andre spill.. men merkelig at geoforce 2gts gjør det sterkere enn 9800pro i americas army. jeg skjønner ingen ting..nvidia driverne er fjernet fra dataen.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 kortet virker sannsynligvis helt som det skal, hadde det vært defekt ville det nok ikke startet americas army idet hele tatt. formatert maskinen, det hjelper Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 formatert maskinen, det hjelper den er nylig formatert...jeg fatter bare ikke dette.... Lenke til kommentar
espresso Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Americas army er laget av nvidia.. er det ikke? Så det kan være noe i det.. (det burde ikke ha noe å si) har selv spilt det med både det gamle onboard skjermkortet Gforce 2 gts eller noe, og fx 5600 og det funker veldig bra! espresso Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er nok ikke kortet ditt det er noe i veien med... har selv Hercules 9800 Pro og kan spille det spillet helt fint testet spillet nå... alle detaljer på Ultra High, decals på max og alt annet på max 1024*768 og 16XAF og da får jeg mellom 60 og 80 fps, samme innstillingene med 1600*1200 fikk jeg mellom 40 og 55 fps Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det kan være et v-sync problem. Har du prøvd å skru av v-sync, eventuelt bruke tripple buffering. Jeg mener å huske at spillet hadde støtte for det. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Det kan være et v-sync problem. Har du prøvd å skru av v-sync, eventuelt bruke tripple buffering. Jeg mener å huske at spillet hadde støtte for det. kan ikke se noe v-sync opition i spillet..men ser tripple buffering..skal prøve det etterpå..takk for tipset. forøvrig er det et par som mener at americas army går bedere på nvidia en ati...ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå