AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 hei jeg er en mann i tidlig 30 årene som ut av det blå så begynte jeg å grine i sted. prøvde å holde igjen, men klarte det ikke. har ikke skjedd noe gale med familie/venner eller lignende. det rare var at det begynte når jeg så denne videoen her på youtube: ... vet ikke hva jeg vil egentlig, men ville bare få det ut.. Anonymous poster hash: ba9a4...720 Anonymous poster hash: ba9a4...720 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Rart. Selv brøt jeg ut i latter, og sitter fremdeles å kniser av videoen. Kan det være du fant den usedvanlig vakker, gledestårer perhaps? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 ja, vet det er sykt rart. har ikke grått på mange mange år har vært litt ensom i det siste så kan være å se alle de hoppe og danse og kose seg gjorde noe. jeg vet ikke gledestårer var det i vertfall ikke Anonymous poster hash: ba9a4...720 Anonymous poster hash: ba9a4...720 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hva med denne versjonen? Synes den løfter humøret, jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 har nok ingenting med selve sangen å gjøre.. Anonymous poster hash: ba9a4...720 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 som sagt så har det ingenting med selve sangen å gjøre, er ikke første gangen jeg har sett den videoen før. men var ingen følelser da. sangen er morsom den. skjønner at det høres veldig rart ut, men det er no bare sånn det er. går bedre nå da:) Anonymous poster hash: ba9a4...720 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har stengt tråden da det ser ut som OP har fått de svarene han trengte.Har også fjernet et par overdimensjonerte bilder og minner på at slikt kan ansees som forstyrrende og er en uting med mindre man putter dem i en Spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg