runi Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Får ikke skikkelig innetemperatur med vannbåren varme. Varme inn i røret er ca 28 grader og retur 30.noen formening Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det er normal temperatur det. Rørtempen skal ikke overstige 45-50 grader og mine rør ligger betydelig lavere enn det. Har ingen problemer med inntemperaturen her. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 28 - 30 er lavt. 35 - 40 er normalt hos meg. Min regulator har en øvre grense på 40 grader. Sjekk innstillingen på termostaten til varmekolben. Dvs har regulatoren tilgang til nok varmt vann? Men det må være feil det du skriver. Du kan ikke ha høyere verdi på retur enn det som går inn. 1 Lenke til kommentar
runi Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hvis røret som termostat er på er innrøret så er det 2 grader kaldere enn det andre røret Endret 3. januar 2015 av runi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå