HablaH Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er også alene i kveld.Hadde både plan A og B, men begge to falt i dass.Er det noen som har en idè til noe å gjøre i Oslo sentrum?føler ikke at jeg bare kan sitte her å game eller sutre. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det eneste som skjer i Oslo er skuffende nok som vanlig den standard rakettoppskytningen ved Rådhuset. Lenke til kommentar
HablaH Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ja, det er sikkert fint å se på. Det er jo også en del utesteder som har en form for nyttårsfest, men det er noe jeg ikke vil dra på. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det høres tungvint ut, Tåkelur. Selv foretrekker jeg å spise kylling fra et fat på kjøkkenbordet. Eg fleska til med ein pose chips til middag. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg sier river i hjernen, tenker jeg noe i samme bane som Shutter Island f.eks. Filmer der man blir kastet inn i en historie man egentlig ikke forstår, og man til slutt sitter igjen som en spørsmålstegn og lurer på hva som nettop skjedde. castaway on the moon! Syk film Ellers er jeg hjemme med samboer og to katter i kveld. Nettopp fortært en god flaske rødvin og en fantastisk biff middag. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Noen nyttårsforsetter for i kveld? Anonymous poster hash: 76ea9...29a Lenke til kommentar
HiRise Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Noen nyttårsforsetter for i kveld? Anonymous poster hash: 76ea9...29a Jeg skal begynne å trene slik som resten av befolkningen... hahahh det var urealistisk av meg! Jeg håper vel på å motivere meg selv bedre. Jobbe hardere på skolen og bruke tida mer effektivt. Samtidig som jeg finner en god (bedre enn nå) balanse mellom kjæreste, venner, familie, skole og jobb. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal begynne å trene slik som resten av befolkningen... hahahh det var urealistisk av meg! Mesteparten av befolkningen trener vel ikke, så det går nok bra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Blir å henge med søs og en kompis, spise god mat, drikke god drikke og så gå ut og se på raketter Jeg bryr meg ikke om nyttårsaften for å være ærlig. Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 For første gang aleine på nyttårsaften, men skal ikke sutre av den grunn! Skulle egentlig ut med gamle venner på hjemstedet, men så ringte sjefen og spurte om jeg ikke kunne jobbe i morgen og fredag. Dumsnill som jeg er sa jeg ja, og har så lang tilbrakt kvelden med å kjøre til leiligheten i Kongsberg Nå blir det en øl, pizza og en random film på Netflix før jeg tar kvelden! Nyttårsforsett: Glemme eksen, kjøpe leilighet og reise mer! 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Da har jeg sett titusenvis av monetas(om ikke mer) gå i lufta, latterlig tradisjon men det er jo litt pent også(med tanke på at min sjef har en egen fyrverkeri fabrikk, som en hobby..). Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Jeg har ikke store nyttårs gleden i meg i år, å flådde på med the amity affliction for å døve ned rakett støyen Men godt nyttår i guess Prøvde å sove meg gjennom nyttåret ved å legge meg rundt 6-7 tia, men våkna da første raketten smalt lol Endret 31. desember 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja her var det liv for de ensomme. Godt nytt år. 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja her var det liv for de ensomme. Godt nytt år. Haha årets! xD Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja her var det liv for de ensomme. Godt nytt år. Haha årets! xD Litt tidlig med årets. Men det var voldsomt med liv her. Skål. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja her var det liv for de ensomme. Godt nytt år. Haha årets! xD Litt tidlig med årets. Men det var voldsomt med liv her. Skål. Årets første og beste kommentar? Skål! (har bare et glass med saft å skåle med though) Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ja her var det liv for de ensomme. Godt nytt år. Haha årets! xD Litt tidlig med årets. Men det var voldsomt med liv her. Skål. Årets første og beste kommentar? Skål! (har bare et glass med saft å skåle med though) Skål ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå