HiRise Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hei. Gutt 18 år her. Havna litt bak og alle venner har planer og det er fulle hus overalt. Problemet? Jeg er ikke invitert til noen. Kjæresten tilbydde seg å tilbringe kvelden sammen med meg, men jeg takket høflig nei. Hun har gledet seg lenge og planlagt masse med veninner, så da skal hun få gå ut å kose seg. Jeg ser hun imorgen uansett. Noen andre som er alene? Hva med en aldri så liten nyttårsfest på diskusjon.no? Snakke om alt og ingenting? Godt nyttår! 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Var også litt sent ute med å spør folk men klarte å finne meg en fest Prøv litt til TS klokken er bare 4. eller spør om du kan være med kjæresten din ut Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg er alltid alene på nyttårsaften. Ikke noe stress. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Er også alene på hybelen, første gangen for min del, men var mitt eget valg Skal kose meg med god middag, og spilling med noen venner som ikke ser på nyttår som noe spesielt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Jeg er ikke invitert på fest. Men jeg hadde kanskje takket nei uansett, avhengig av verten, da jeg ikke er altfor glad i å feste hardt med mange mennesker og nyttårsaften gjerne går enda litt mer av hengslene enn vanlig. Jeg takket nei til å være med foreldrene mine på middag. Da blir jeg heller hjemme alene og spiser frysepizza. Det er mulig at jeg kjører til en kompis senere i kveld, ellers kommer kanskje han hit. Her får dere en sang om det nye året. Endret 31. desember 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Da har jeg lagd (og spist) nydelig kylling i ovn med ris, bacon, grønnsaker og saus. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det høres tungvint ut, Tåkelur. Selv foretrekker jeg å spise kylling fra et fat på kjøkkenbordet. 8 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Vi sitter ikke på bordet og spiser her i huset. Og jeg hadde heller ikke nådd frem til ovnen om jeg skulle spist den derfra. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Pass deg så jeg ikke drar en vits der jeg sammenligner mitt servise med NSBs kundeservice. 1 Lenke til kommentar
Dr. Pierce Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal drikke meg skamfull og deretter kaste meg i senga til nabodama. 3 Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Positivt å vite at ikke alle går av hektene på nyttårsaften! :-) jeg er egentlig ikke så veldig gira på idag. Men blir til at jeg drar til noen venner senere, selvom det å være hjemme med en god serie og litt vin frister veldig! Lenke til kommentar
HiRise Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Det blir en god middag hos foreldre ikveld, kalkun! Etterpå reiser jeg tilbake til leiligheten. Noen gode øl fra Nøgne Ø og litt smågodt! Noen tips til en god film? Gjerne en som river litt i hjernen! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg vet ikke hva du mener med "river i hjernen", men "the secret in their eyes" synes jeg var ganske bra da jeg så den får noen år siden. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Pass deg så jeg ikke drar en vits der jeg sammenligner mitt servise med NSBs kundeservice. Pass deg, så du ikke står igjen på perrongen neste gang du planlegger å reise med tog. 1 Lenke til kommentar
Dr. Pierce Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Det blir en god middag hos foreldre ikveld, kalkun! Etterpå reiser jeg tilbake til leiligheten. Noen gode øl fra Nøgne Ø og litt smågodt! Noen tips til en god film? Gjerne en som river litt i hjernen! Jeg likte Gone Girl. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hei Superfruit, bor du på østlandet en plass? Lenke til kommentar
HiRise Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg sier river i hjernen, tenker jeg noe i samme bane som Shutter Island f.eks. Filmer der man blir kastet inn i en historie man egentlig ikke forstår, og man til slutt sitter igjen som en spørsmålstegn og lurer på hva som nettop skjedde. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg likte også Gone Girl da jeg så den på kino for noen dager siden. Men Mr. Nobody er vel mer den filmen du etterspør. Du finner den på Netflix. Jeg likte den, men forsto veldig lite. Lenke til kommentar
Dr. Pierce Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg sier river i hjernen, tenker jeg noe i samme bane som Shutter Island f.eks. Filmer der man blir kastet inn i en historie man egentlig ikke forstår, og man til slutt sitter igjen som en spørsmålstegn og lurer på hva som nettop skjedde. Ja, og svaret mitt er Gone Girl. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Når jeg sier river i hjernen, tenker jeg noe i samme bane som Shutter Island f.eks. Filmer der man blir kastet inn i en historie man egentlig ikke forstår, og man til slutt sitter igjen som en spørsmålstegn og lurer på hva som nettop skjedde. Donnie Darko er vel nærmest selvskreven i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå