Leif Olsson Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Peiskubbe og ved gir god varme Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Godt Nytt År kjære Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Et riktig Godt Nytt (og varmt År til deg også. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Takk takk Terje og Melvin Godt Nytt Varmt År ønskes dokker !!!!! Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg ser du hadde fått brenselet i hus før den blaute katta Mons dukka opp. Nisseskjegget er borte også nå ser jeg som vi har passert nyttår - GODT NYTT ÅR forresten. Siden jeg bare er fjompenisse så blir skjegget sittende. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg ser du hadde fått brenselet i hus før den blaute katta Mons dukka opp. Nisseskjegget er borte også nå ser jeg som vi har passert nyttår - GODT NYTT ÅR forresten. Siden jeg bare er fjompenisse så blir skjegget sittende. Roar Hei Roar. Takk for hyggelig kommentar og då blir det kritikk fra en med skjegg til bilde fra en uten skjegg, ja fram til jula då ;-) Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg