Øystein.F. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 2015 fyrer laus med mørke rollespel og nostalgiske gjensyn.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i januar Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Gleder meg til å spille Grim Fandango igjen. Blitt noen år siden sist. Captain Toad er også et spill jeg gleder meg til, men det dukket opp i posten allerede i dag, så blir nok å spille litt på det fremover. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 "Smått legendariske Heroes of Might & Magic III...."? Det var vel en underdrivelse? Ryktene sier vel at Suikoden 1 og 2 kommer også til PSN i løpet av januar. Kjenner nostalgia-rykkene er meget kraftige på akkurat det. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Resident Evil og de berømte bikkjene ser jeg virkelig frem til. Men jeg har jo ikke PS4, ennå. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ryktene sier vel at Suikoden 1 og 2 kommer også til PSN i løpet av januar. Kjenner nostalgia-rykkene er meget kraftige på akkurat det. Det skal være ganske sikkert. Helt merkelig hvor utilgjengelige to av de beste rollespillene som noensinne er laget skulle være frem til nå. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Grim Fandango, dying light og Resident Evil. Blir slettes ingen dårlig måned Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hvorfor nevner ingen GTA 5 for PC med bilder? Water level mod her I come. Håper de deler opp slik at det går ann å modde singleplayeren. Er det kanskje ikke kommet noen bilder av PC versjonen ennå? Endret 1. januar 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Saints Row er kanskje ikke helt feil spill. Men, vil se hvordan de er før jeg evt. velger kanskje et av de. Det ene har jo vært gitt før. Kun PS4 som er aktuellt for meg, og jeg er ingen tidligere konsollgenerasjonspiller, om man ikke da definerer Commodore 64 som et konsoll, framfor som en personlig computer. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Burde oppdatere artikkelen da lanseringen av Captain Toad Treasure Tracker er i dag og ikke 9 Januar som det påstås her 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Resident Evil Remasteren blir ett herlig gjensyn Grim Fandango har jeg alltid hørt mye godt om opp igjennom alle år, så må vel kanskje ta en kikk på det også! Begynte jo å svirre litt rykter rundt om Resident Evil: 0 også, så jeg håper RE:Remaster gjør det godt slik at det går veien . Endret 2. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Her får vi nøyaktig det spelet vi kjenner frå før, berre i hakket penare drakt Endret 3. januar 2015 av Godsaker Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Burde oppdatere artikkelen da lanseringen av Captain Toad Treasure Tracker er i dag og ikke 9 Januar som det påstås her Jepp, fikk det i posten 2. Jan fra cdon. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Captain Toad skulle vært i posten på fredag, og har enda ikke kommet Det er noe dritt med forhåndsbestillinger på steder som tydeligvis regner alle julens helligdager som hverdager. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei har dere planer om og oppdatere denne artikkelen eller ? Ble jo påpekt allerede 14 November at realeasedatoen for Captain Toad Treasure Tracker er feil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Artikkelen ble publisert 31.desember Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Artikkelen ble publisert 31.desember De kan jo hvertfall rette det opp på infosiden om spillet og jeg synes fortsatt det er ganske rart det ble skrevet feil i artikkelen når det ble påpekt på sniktitt artikkelen deres fra November i fjor at det var feil. Edit prøver ikke og være vrang synes som sagt det er litt rart og morsomt. Endret 5. januar 2015 av Joffe25 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Artikkelen ble publisert 31.desember De kan jo hvertfall rette det opp på infosiden om spillet og jeg synes fortsatt det er ganske rart det ble skrevet feil i artikkelen når det ble påpekt på sniktitt artikkelen deres fra November i fjor at det var feil. Edit prøver ikke og være vrang synes som sagt det er litt rart og morsomt. Rettet det nå. Takk for at du gjorde oss oppmerksomme på det. Lenke til kommentar
Kaxro Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Kanskje litt seint å melda ifrå om dette, men: Her får vi mengder med zombier i ei stor, opa verd... og Eit anna spel av elder dato som dukkar opp denne månaden Og når eg først er i gang med å pirka: Zombi og lyseffekt er hankjønnsord. Elles godt skrive av Furevik, som vanleg La ned mange timar i Heroes III i si tid. Får sjå om det vert nykjøp no. Endret 12. januar 2015 av Kaxro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå