ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Fikk drit dårlig fps i americas army spillet..de sa at jeg måtte ha anti aliasing... hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 display properties->settings->advanced, innstillinger for AA, AF og diverse annet eyecandy finner du under "Direct3D" og "OpenGL". Nå vil nok ikke dette hjelpe på problemet ditt, ettersom du vil få dårligere framerate med AA aktivert... Maskinen din skal være bra nok, må være noe annet som er feil. Installert alt av drivere osv? Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 har installert hercules sine catalys 3.8drivere.. finner ikke antialiasing i det hele tatt der hvor du sa de fantes.. ikke vet jeg hva som er feil,,har 40fps i americas army med mine spec..og det er helt utrolig dårlig..hva er galt= Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Her finner du det... Mulig det ligger en litt annen plass med dine drivere, men det skal være sånn noenlunde Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 jeg får ikke opp det der i det hele tatt.går på adapter properties og alt annet og finner d rett og slett ikke Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hmm... du har ikke et ATI-ikon nede til høyre i systray'et? Isåfall, høyreklikk på det og velg "settings->ATI display settings". Da skal du få opp det vinduet. Hvis ikke Hercules har noe egen vri på sine drivere da, har ingen erfaring med Hercules-kort. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Installert Control Panel til skjermkortet? Hvis ikke finner du det her: http://www2.ati.com/drivers/control-panel-...17m-011434c.exe Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Installert Control Panel til skjermkortet? Hvis ikke finner du det her: http://www2.ati.com/drivers/control-panel-...17m-011434c.exe installerte det nå..justerte diverse innstillinger men frameraten forblir ca 40 i americas army...helt latterlig dårlig...hvis jeg ikke finner ut av det bytter jeg hercules kortet til nvidia.... Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Merkelig... Vet ikke om det er Direct3D eller OpenGL, Americas Army kjører på, men jeg antar det er D3D. Sikker på at det var der du endret innstillinger?? Kan prøve både på D3D og OpenGL for sikkerhetsskyld... Kan ikke komme på noe annet... Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Merkelig... Vet ikke om det er Direct3D eller OpenGL, Americas Army kjører på, men jeg antar det er D3D. Sikker på at det var der du endret innstillinger?? Kan prøve både på D3D og OpenGL for sikkerhetsskyld... Kan ikke komme på noe annet... prøvde det også....tror jeg bytter kortet til nvidia.... :gretten: Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hehe... jaja, tror ikke det er det som er problemet, men det er nå ditt valg... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hva bør jeg skru opp når jeg spiller Battlefield 1942? Skrudde opp OpenGl-greiene men merket ikke noe tror jeg. Kan det skade noe om en skrur formye opp? Eller vil det bare hakke? Har vel ikke noe med overklokking av grafikk-kort å gjøre? -Uvitende meg- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det har kun med bildekvalitet å gjøre. Ha alt på fullt du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå