Gå til innhold

Hvordan enable Anti Aliasing?

ericc2233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

display properties->settings->advanced, innstillinger for AA, AF og diverse annet eyecandy finner du under "Direct3D" og "OpenGL". Nå vil nok ikke dette hjelpe på problemet ditt, ettersom du vil få dårligere framerate med AA aktivert... Maskinen din skal være bra nok, må være noe annet som er feil. Installert alt av drivere osv?

Lenke til kommentar

Hmm... du har ikke et ATI-ikon nede til høyre i systray'et? Isåfall, høyreklikk på det og velg "settings->ATI display settings". Da skal du få opp det vinduet. Hvis ikke Hercules har noe egen vri på sine drivere da, har ingen erfaring med Hercules-kort.

Lenke til kommentar

Merkelig... Vet ikke om det er Direct3D eller OpenGL, Americas Army kjører på, men jeg antar det er D3D. Sikker på at det var der du endret innstillinger??

Kan prøve både på D3D og OpenGL for sikkerhetsskyld... Kan ikke komme på noe annet... :shrug:

Lenke til kommentar
Merkelig... Vet ikke om det er Direct3D eller OpenGL, Americas Army kjører på, men jeg antar det er D3D. Sikker på at det var der du endret innstillinger??

Kan prøve både på D3D og OpenGL for sikkerhetsskyld... Kan ikke komme på noe annet... :shrug:

prøvde det også....tror jeg bytter kortet til nvidia.... :gretten:

Lenke til kommentar

Hva bør jeg skru opp når jeg spiller Battlefield 1942? Skrudde opp OpenGl-greiene men merket ikke noe tror jeg. Kan det skade noe om en skrur formye opp? Eller vil det bare hakke? Har vel ikke noe med overklokking av grafikk-kort å gjøre? -Uvitende meg-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...