Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Blir det 6-2 også? Eriksen har ikke putta enda. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva er det med denne Saints-sangen? De sang den på Britannia også. Har de alle blitt Soton-fans? Om ikke historien er helt feil var faktisk Spurs av de første lagene på denne siden av dammen som adopterte den melodien. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva er det med denne Saints-sangen? De sang den på Britannia også. Har de alle blitt Soton-fans? Om ikke historien er helt feil var faktisk Spurs av de første lagene på denne siden av dammen som adopterte den melodien. + at vi synger Spurs og ikke Saints, også synger vi den saaaakte 3 ganger før vi tar av (i Europacup eller ved spesielle anledninger synger vi 5 sakte vers). "Oh when the Spurs" er en av våre mest tradisjonelle chants. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Slutt å slipp inn mål nå da! Nervene mine! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Åtte mål ass, sjukt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva er det Spurs egentlig surrer med? Lar Chelsea slippe alt for lett til gang på gang Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det målet gjør at vi faktisk er top of the league! Hahaha 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 I tillegg til Kane, Bentaleb og Lloris vil jeg si at Chadli og Vertonghen har tatt sjumilssteg i det siste. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva er det Spurs egentlig surrer med? Lar Chelsea slippe alt for lett til gang på gang Slik er vi i hver eneste kamp... Har en del tikkende bomber i laget, heldigvis er to av de byttet ut nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Huff. Nå blir Mourinho utestengt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Huff. Nå blir Mourinho utestengt. For? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 I tillegg til Kane, Bentaleb og Lloris vil jeg si at Chadli og Vertonghen har tatt sjumilssteg i det siste. Chadli har vært god store deler denne sesongen etter mitt syn. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er kun vi Spursfans som kan være nervøse for en tomålsledelse 3 min på overtid... 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Huff. Nå blir Mourinho utestengt. For? Han har vel slengt med kjeften i 90 minutter mot dommeren. FA tåler ikke at man snakket dritt om personene som ødelegger fotballsporten. Dowd har vært helt forferdelig. Oversett mange klare hendelser (deriblant Cahill sine) og han har ikke hatt kontroll i 10 sekunder. Nå har Chelsea vært over gjennomsnittet uheldige med dommerne til nå. Så er vel bare begeret som har rent over. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 I tillegg til Kane, Bentaleb og Lloris vil jeg si at Chadli og Vertonghen har tatt sjumilssteg i det siste.Chadli har vært god store deler denne sesongen etter mitt syn. Absolutt, var jo han og Lloris som holdt oss oppe i starten av sesongen. Synes bare han har vært spesielt god nå nylig i desember. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Litt av en kamp av Kane, du. 2 mål og 2 assist mot Chelsea. Deilig å se frustrasjonen stige både blant spillere og supportere hos Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gratulerer til Tottenham-folkene her inne. Om vi skulle ryke på et surt tap var jeg iallefall glad det kom mot dere da. Dere har vel fortjent det også. Gratulerer til alle Arsenal-supportere som jubler også. Tottenham er nå over dere på tabellen! 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Huff. Nå blir Mourinho utestengt. For? Han har vel slengt med kjeften i 90 minutter mot dommeren. FA tåler ikke at man snakket dritt om personene som ødelegger fotballsporten. Dowd har vært helt forferdelig. Oversett mange klare hendelser (deriblant Cahill sine) og han har ikke hatt kontroll i 10 sekunder. Nå har Chelsea vært over gjennomsnittet uheldige med dommerne til nå. Så er vel bare begeret som har rent over. Akkurat i dag tar han nok en for laget, bruker være flink å ta oppmerksomheten når spillerne underpresterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå