Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kan diskuteres om Costa forstyrrer skuddet til Hazard, men utenom det så virker det greit. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Mange rare dommeravgjørelser ja, men vil ikke påstå at Chelsea har blitt bortdømt. Morsom første omgang og et sykt deilig resultat til pause. Gleder meg til andre, selv om jeg ikke føler meg trygg! COYS! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Kan diskuteres om Costa forstyrrer skuddet til Hazard, men utenom det så virker det greit. Ja det er vel evt det men har sett mye verre utgaver av den "feilen", ikke ser Lloris ut til å bli forstyrret av det heller. Endret 1. januar 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Burde ikke Cahill hatt rødt nå forresten? Taklingen på Rose etter 2-1 og straffen er jo to soleklare gule. Eller var det ikke han som taklet Rose? Uansett rart å ikke gi gult på den. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Cahill burde hatt gult for taklingen på Rose i hvert fall. Usikker på straffen. E: nå går telefon nesten i søpla. Den skriver bare mer og mer feil... Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 HARRY KANE JEG ELSKER DEEEG! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 LOL! DERE BLIR ROMPEKJØRT AV SPURS! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Dette tar jo helt av.. Fy faen hvor god Kane er i denne kampen da! Rått Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Gratulerer med seieren Tottenham. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva i alle dager er det Spurs driver på med?! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Imponerende av Tottenham. Og Kane igjen da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kjipt for Liverpool, men det er jævlig gøy å se Chelsea få juling. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Var gøy så lenge det varte da. 4-5. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Der kommer sprekken, Fazio selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå