TheNarsissist Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hei, studerer for tiden på BI og tar opp fag fra vgs. Studiet er så langt relativt enkelt og planen er å starte på jus etter bacheloren (Såfremt jeg får nok poeng, skal gå greit). Når jeg studerer jus, vil jeg selvsagt jobbe litt, men studiet er jo ganske hardt med høyt karakterpress, så kan ikke jobbe for mye. Lurer derfor på, hva slags deltidsjobber som kan være aktuelle for, en med bachelor i Økad. Kjedelig å jobbe på kiwi i 5 år mens jeg tar jussen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Kundebehandler i bank/forsikring Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Takk for svar, hva ligger lønna på da ca? Er det egentlig nødvendig med bachelor for det? Ser DNB er ute etter studenter for sommerjobb. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Takk for svar, hva ligger lønna på da ca? Er det egentlig nødvendig med bachelor for det? Ser DNB er ute etter studenter for sommerjobb. Nei det er vell en typisk jobb studenter på BI har på siden av studiene. Vet ikke hvor mye men nattevaktene er godt betalt. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Ok, hva slags oppgaver er det man har? Vurderer å søke på sommerjobb. Er det telefon og chat support de fleste studenter driver med? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ok, hva slags oppgaver er det man har? Vurderer å søke på sommerjobb. Er det telefon og chat support de fleste studenter driver med? Slik jeg har forstått det fra kompiser ja, og "salg" gjerne av forsikringer og fond og slikt. Men har ikke jobbet med dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå