Walter_S Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Her begynner Hvaler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hadde det ikke vært for litt antydning til is her og der så kunne dette ha vært et sommerbilde med fint sollys på svabergene. Fint utsnitt og komp som vanlig. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hadde det ikke vært for litt antydning til is her og der så kunne dette ha vært et sommerbilde med fint sollys på svabergene. Fint utsnitt og komp som vanlig. Roar Huffda glemte jo GODT NYTT ÅR R. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Praktfullt! Godt nytt (foto) år! Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Takk til både Roar og Rolf Magne - og med ønsker om et Godt Nytt År, også til dere! ) Mvh, Walter Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Å se deg "leke deg med penselen" for å skape liv i svaberg og miljø på denne måten er utrolig inspirerende! Flotte farger og god brennvidde. Jeg mener at bildet hører hjemme blant dine 10 på topp. Elegant! Godt Nytt År! -bjarte. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Å se deg "leke deg med penselen" for å skape liv i svaberg og miljø på denne måten er utrolig inspirerende! Flotte farger og god brennvidde. Jeg mener at bildet hører hjemme blant dine 10 på topp. Elegant! Godt Nytt År! -bjarte. Takk for vennlig kommentar, som jeg setter pris på! Godt Nytt År - og en mengde med nye og spennende fotomuligheter i 2015! Mvh, Walter Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Helt nydelig vinter landskap. Godt Nytt År. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Litt sent ute med kommentar, men dette er et svært velkomponert bilde, nydelig gjengivelse av lys. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg