Gå til innhold

[Løst] Kjøp av brukt acer predator G5920

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare ett problem med gtx 970 fra evga, de har et slags "Rykte" på seg å få voil whine den 900 serien fra evga. Bare søk på gtx 970 coil whine på google, da er det mest antakelig msi og evga som kommer opp. Asus strix og gigabyte går for og være mindre sannsynelighet til å ha coil whine.

Veldig vitenskapelig.

Hi, I just recently bought and installed a Zotac GTX 780 card. While the ..... I know exactly what he is talking about, and yes it is 100% coil whine.

Jeg har forresten zotac 680 og har acx 2.0 evga 980.

Guess what. Ingen coil whine på noen av de.

Elektrisk støy kan man få på hvilke som helst produkt.Eller slippe unna på hvilke som helst.

Lenke til kommentar

Det er bare ett problem med gtx 970 fra evga, de har et slags "Rykte" på seg å få voil whine den 900 serien fra evga. Bare søk på gtx 970 coil whine på google, da er det mest antakelig msi og evga som kommer opp. Asus strix og gigabyte går for og være mindre sannsynelighet til å ha coil whine.

Veldig vitenskapelig.

Hi, I just recently bought and installed a Zotac GTX 780 card. While the ..... I know exactly what he is talking about, and yes it is 100% coil whine.

Jeg har forresten zotac 680 og har acx 2.0 evga 980.

Guess what. Ingen coil whine på noen av de.

Elektrisk støy kan man få på hvilke som helst produkt.Eller slippe unna på hvilke som helst.

Yesyes. 980 er fint, likte mitt ja, blir å ty til 970 sli pga mer PPD (Folding) og endel bedre spillytelse.

Lenke til kommentar

http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/44934

Blir dyrere for hver dag som går dette.... :-P

Fant ut at jeg må slenge på windows også... har vel en lisens på windows 7, så ikke heeelt sikker enda. :-P

Men pcn syns jeg begynner å ta form! :)

Er det noen som har erfaring med denne kjøleren?

https://www.komplett.no/cooler-master-seidon-120m-cpu-kjler/766852

Endret av stephan4x4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...