Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg for min del har aldri truffet noen jeg synes er så kalt "normal", men meg selv er jo rimelig normal synes jeg .. pussige greier Jeg tror du må utvide normalitetsbegrepet ditt. AtW Er du normal, og hvordan vet du at nettopp du er det - og er du normal 24/7, og aldri litt sånn unormal av og til .., kort sagt: hva betyr å være normal, og det til enhver tid og på ett hvert sted Hvis du mener å ha det, så vil jeg si at du har en oversikt som er gudebenådet, og en evne til kamuflasje som selv en øgle kunne misunne deg .. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg for min del har aldri truffet noen jeg synes er så kalt "normal", men meg selv er jo rimelig normal synes jeg .. pussige greier Tja, de finner enkelt ut om du er i vater på psykisk. Et vanlig tegn på alvorlige psykiske problemer er at du synes selv at du er normal. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg for min del har aldri truffet noen jeg synes er så kalt "normal", men meg selv er jo rimelig normal synes jeg .. pussige greier Tja, de finner enkelt ut om du er i vater på psykisk. Et vanlig tegn på alvorlige psykiske problemer er at du synes selv at du er normal. Og hvem sier nå det - er det en som vet mer enn meg, mer normal, eller tror på nisser og sådant .. Jeg synes jeg treffer altfor mange "psykopater", forkledt som så kalte "velfungerende suksesser" i det "normale samfunnet", og det stemmer med ett velkjent ordtak for øvrig .. - innenfor det de påstår er psykisk helsevern, her til lands, har jeg faktisk truffet flest psykopater, og det er jaggu litt skremmende Så jeg tror ingen egentlig vet hva som er "normalt", , og tar ofte det uvanlige, til å være noe unormalt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kanskje mange forvirrer psykopati med egoisme, slik som 99% av norge har. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Man kan jo argumentere med at ett av trekkene til en psykopat er nettopp egoisme, og da er det relevant igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Man kan jo argumentere med at ett av trekkene til en psykopat er nettopp egoisme, og da er det relevant igjen. For en tid tilbake leste eller hørte (hukommelse er en veldig liten bil .. ), at de vi kaller krigshelter, altså sånne som har satt sitt eget liv i fare for å berge medsoldater, blant dem er ca 50% å kunne regne som psykopater .. så hva er nå en "psykopat" for noe egentlig? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Man kan jo argumentere med at ett av trekkene til en psykopat er nettopp egoisme, og da er det relevant igjen. For en tid tilbake leste eller hørte (hukommelse er en veldig liten bil .. ), at de vi kaller krigshelter, altså sånne som har satt sitt eget liv i fare for å berge medsoldater, blant dem er ca 50% å kunne regne som psykopater .. så hva er nå en "psykopat" for noe egentlig? Psykopater er gjerne veldig flinke til å dekke over at de faktisk er det. Meget manipulerende. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Hvordan få folk til å forstå at en de vet tidligere har vært en kriminell psykopat fortsatt er en kriminell psykopat selv om vedkommende i likhet med andre psykopater er god til å skjule det? Du mener kanskje: Hvordan få folk til å se tingene fra mitt ståsted, og så få dem til å godta at det de har sett, er sannheten selv. ! Nei. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Er du helt sikker på hva en psykopat egentlig er? Ja. Men nå har disse folkene fått forståelse av hvor ille denne psykopaten er, og avsluttet all kontakt med ham. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2015 Du sier han har vært forsidestoff flere ganger. Vet du dette sikkert?Det er nok lite du kan gjøre med andres inntrykk, folk vil tro det de føler og skal de tro annerledes må noe skje for at de skal endre mening. Og det å leke privatetterforsker og prøve å ta karen på senga og få ugjerningen på tape er en dårlig idè. Først og fremst bør du være sikker, det holder ikke med mistanker.Vi som er her må også overbevisest, det er derfor gjengen her stiller spørsmålstegn til saken. Det er noe jeg vet helt sikkert, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå