Redaksjonen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Under dagens luke skjuler det seg en kompakt, men heftig, mobiltelefon.KONKURRANSE: Vinn en vanntett toppmodell Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Da får jeg bare gratulere til de som vant, og for alle oss andre; bedre lykke neste gang (til de som synes det var litt i tidligste laget; det er en konsekvens av konkuransene her på HW.no - Uansett hvem du er som deltar er det alltid noen andre som vinner ) Endret 31. desember 2014 av h0ih0i 3 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Synes egentlig (ifølge testene) at det er to ting som er rett på spørsmål 2, men jeg tok den mest åpenbare forskjellen. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 kompisen min vant luke 24, så nå håper jeg at jeg vinner denne slik at jrg får byttet ut min trofaste xperia Z ) Lenke til kommentar
Tommy1 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Da håper at jeg vinner for siste gang og første gang i år . er en stor fan av Sony har masse av de produkter. alle kjøper jo bare apple produkter.. så derfor vil jeg vinne Sony Xperia z3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå