Harald Gjerholm Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Rimfrost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Vet ikke hva som har skjedd her, men det ligger bare en blank, hvit ramme på oversikten, men når jeg klikker miniatyren så får jeg opp full størrelse her. Nydelig bilde med stor dynamikk, hvor særlig den rim-hvite busken foran det okerfargede hus springer ut! Nydelig, HARALD! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Samme på min side. ???? rare greier. Mange takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Ting har tydeligvis blitt fiksa for både thumb, normal visning og fullstørrelse funker nå. Huset kjenner man jo igjen - og så får vi håpe det er noe varmere innafor enn det ser ut utafor. GODT NYTT ÅR Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Mange takk Roar. Ikke så kaldt - bare minus 2-3. Godt Nytt Foto År. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Flott utsnitt av et idyllisk motiv, av den typen jeg også gjerne jakter etter. Jeg ønsker deg et Riktig Godt År! -bjarte. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Flott utsnitt av et idyllisk motiv, av den typen jeg også gjerne jakter etter. Jeg ønsker deg et Riktig Godt År! -bjarte. Mange takk Bjarte. Her oppe står slike motiver i kø for å bli tatt bilde av om dagen. Godt Nytt År til deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg