LoS Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Altså, corsair PRO brikker er strengt tatt sinnsykt overkill.. ... Så kom med ett annet forslag da... Jeg skal ha en PC som jeg ikke trengs å byttes ut neste måned oxo da vettu. Dessuten har jeg hørt av tha mastah (Snekker`n) at man MINST trenger PC4*00 til P4 Det er helt sant det.. men PRo da.. skal du med det da? kjøp uten pro bare du. take a hint Btw, corsair er dyrt fra før, kanskje vurdere et annet merke? merker lite på timings med P4 uansett. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er litt eni me LoS at Corsair er litt overbetalt for merket, men det er det beste og du får hva du betaler for:) gå for det du:) Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hallo?? Typen spør etter ALTERNATIVER til den "dyre" Corsair rammen, men får bare gjentakende svar om at han må kjøpe andre merker. Og en ting Forskjellen på vanlig 4000 ram og Pro rammen er 200,-kroner på en gb. Når ble 200 kroner noe å spare på? Poenget er at man like gjerne kan kjøpe mer enn man trenger istedenfor å irritere seg over det senere at man kjøpte for lite, det være seg mhz eller mb Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Takk, er enig der Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skal du svi av penger, kan jeg hjelpe deg. dropp raptor og kjøp heller en SCSI-kontroller og en SCSI-harddisk. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ett argument mot Raptor er at den er støyende, jo ivrigere du er etter å ha en støysvak maskin jo mindre aktuell er den Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Systemdisk: f.eks:Du kjøper do hardisker, en raptor med 10'000rpm på 36 Gb og en vanlig på ca.100-200(avhengig av hvor mye lagringsplass du trenger). Så installerer du Windows/linux og alle programmer på raptor-disken og bruker den andre som lagringsdisk, til å lagre filmer,filer, musikk og det du ellers vil. Da jobber systemet en del raskere med den raptordisken, programmene kjører fortere osv. osv. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Vet, har ommbestemt meg nå, skal gå for den. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hei du megt bra enn kjøler din kjøpe heller Thermalright SP-94 med enermax 92mm les på en siden at de test på p4 [email protected] på 30c!!! uten viften var den på 54c megt bra sak Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hei du megt bra enn kjøler din kjøpe heller Thermalright SP-94 med enermax 92mm les på en siden at de test på p4 [email protected] på 30c!!! uten viften var den på 54c megt bra sak nettopp.......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå