X19x11 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Fant liksom ingen tråd denne passet i så da beklager jeg om dette ble feil. Jeg har akkurat flytte inn i en liten leilighet å etter å ha satt vaskemaskin på badet fikk jeg utrolig liten plass. Det jeg lurer på er om noen har noe gode ideer/ linker til baderoms oppbevaring jeg kunne brukt. Jeg har ca 30x30cm å gå på, det jeg trenger er en hylle eller lignende til håndklær og annet baderoms relatert, om den er 30x30 er det ikke så farlig hvor høy den er. Større enn det å jeg får ikke åpnet dusj døren Jeg får heller ikke lov til å skru i veggene da jeg bare leier leiligheten. Noen som kan hjelpe? Endret 30. desember 2014 av X19x11 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ikea har vel en del slike hyller. Mener å huske at jeg har hatt en ca 30x30 cm med 5 hyller før. Regner med at den var fra Ikea. EDIT: Her er en 19x19 cm Her er den jeg tenkte på først, men den er 37x37 cm. Endret 30. desember 2014 av E.C. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå