IceCool Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Hmmmm.. Etter å ha lagt to og to sammen her på forumet..Den der varmekolben/elementet som skal tåle varme og fuktighet..... du skal vel ikke prøve det der trikset som "eatshorts" linker til (pdf fil).. Lar dette stå uten link da det er ulovlig.. Uansett.. om jeg har rett.. lykke til.. Snart selger de kanskje paracet på Rema 1000 Hmm, den i signaturen ? Sprøøøtt, nei det derre har jeg ikke sett før, hehe ser jo skikkelig jalla ut, sikkert en dårlig spøk. Gidder ikke noe styr med sånnt tull. Urk smaker sikkert plast av den søla. Drikker dessuten bare øl (Kjøpt og på 0,5L boks eller uteplasser) og shots (Kjøpt over bardisk somregel). Har "lagd" meg varmeelement nå forresten, Funket bra med dimmer på ledningen til 250W 32'C kolben etter at jeg koblet fra termostaten (Håper den holder en stund) Takker for tips, ideer og rare "spekulasjoner" Dere har nok noen år igjenn for å bli detektiver. Kjemi, Fordamping, rensing og konsentrering skjer nesten alltid i beholder med varmeelementer i. Skal dere være på rett side av loven så må dere kaste ut varmtvanns tanken alle mann, for de KAN brukes ulovlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå