Gå til innhold

Får ikke 3D til og virke

Anbefalte innlegg

Hei! Har akkurat lastet ned en 3D film fra yifi torrents..

Men når jeg starter filmen får jeg ingen 3D effekt.. har satt mitt phillips 3D tv på rette innstilling (trur jeg)?

Skal også sies at jeg kjører stasjonær pc fra hdmi og rett i TV.

men når jeg tar på brillene, er det fremdeles bare et todelt bilde der..

Har også grafikkort med 3D.

Noen som vet hva det kan være? :)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avspilleren må også settes i 3D; ellers blir den automatisk konvertert til 2D. Når avspilleren er satt opp rett får du opp begge bildene og ting ser litt ufint ut... de 2 bildene kan komme på siden av hverandre eller over hverandre. Så må du bare velge matchende 3D-setting på TV.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Avspilleren må også settes i 3D; ellers blir den automatisk konvertert til 2D. Når avspilleren er satt opp rett får du opp begge bildene og ting ser litt ufint ut... de 2 bildene kan komme på siden av hverandre eller over hverandre. Så må du bare velge matchende 3D-setting på TV.

Takk:) men avspilleren jeg bruker nå er jo PC/VLC. skal jeg sette opp 3D der da eller?

fant ikke noe innstilling på det....

Lenke til kommentar

Takk:) men avspilleren jeg bruker nå er jo PC/VLC. skal jeg sette opp 3D der da eller?

fant ikke noe innstilling på det....

XBMC/Kodi støtter 3D; aner ikke noe om VLC.

Du må også bruke HDMI 1.3 eller nyere for å få 3D.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...