bonito Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har problemer med at outlook express kommer opp som mail program når jeg klikker på adresse linker på web sider, enda jeg har fjernet det fra windows programmer og aktivisert Mozilla som default mail klient. Noe jeg kan gjøre her, eller er Microsoft virkelig så j***ge? Ganske iriterende er det og at under "Angi standard programmer" i windows står "Hvis et program ikke reagerer på valget ditt om å aktivisere eller fjerne tilgang til det, kontakter du leverandøren av det aktuelle programmet"... Noen råd? Øystein Sund Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ligger sikkert igjen en del outlook filer på maskinen din, prøv å renske opp litt i registeret. Lenke til kommentar
Osram Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 I Internet Explorer klikk Verktøy, Alternativer for Internett, Programmer. Velg hvilket program du skal bruke fra listen. Lenke til kommentar
bonito Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 I Internet Explorer klikk Verktøy, Alternativer for Internett, Programmer. Velg hvilket program du skal bruke fra listen. Har gjort det, derfor veeldig iriterende at Outlook alikevel kommer opp. Øystein Lenke til kommentar
bonito Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Har endelig funnet ut hvordan. Må endre register verdien HKEY_CLASSES_ROOT\mailto\shell\open\command til D:\Programfiler\Mozilla\mozilla.exe -mail "%1" Da funker det! Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå