Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nattlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Flott lys så får vi heller godta at dybdeskarpheten mangler. Kanskje kunne et klikk for ytterligere skarphet vært prøvd. men da ville også støyen i himmelen komme ytterligere frem og kreve en ekstra støydemping. Jeg er litt inne på kanskje så mye som 2 cm kutt oppe for å senke betrakters blikk noe for du har et flott lysområde midtskips inni der som lett går tapt hvis blikket havner for høyt. Scroll opp og dekk til så kan du vurdere selv. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Flott lys så får vi heller godta at dybdeskarpheten mangler. Kanskje kunne et klikk for ytterligere skarphet vært prøvd. men da ville også støyen i himmelen komme ytterligere frem og kreve en ekstra støydemping. Jeg er litt inne på kanskje så mye som 2 cm kutt oppe for å senke betrakters blikk noe for du har et flott lysområde midtskips inni der som lett går tapt hvis blikket havner for høyt. Scroll opp og dekk til så kan du vurdere selv. Roar Du har jo som vanlig rett, jeg kunn kuttet enda mer av himmelen enn jeg allerede har gjort. Synes det er vanskelig å ta bilder i mørket, er helt på gyngende grunn da. Fint å få litt tilbakemeldinger! Takk skal du ha Roar! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Flott bilde - men det förste som slår meg er at horisonten skjev, heller mot höyre? Ellers et flott bilde med fint lys Her er jeg ikke enig med Roar vedr 2 cm kutt oppe Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Flott bilde - men det förste som slår meg er at horisonten skjev, heller mot höyre? Ellers et flott bilde med fint lys Her er jeg ikke enig med Roar vedr 2 cm kutt oppe Ikke så lett å se om det er i vater eller ikke, en ser jo ikke horisonten her. Men en kan jo rette opp slik at det føles bra, jeg vurderte det faktisk selv, men jeg kjenner landskapet godt og godkjente det som det var. Takk for tilbakemelding! Setter pris på det! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Fint lys og gode farger..Roar sier det andre så bra.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Fint lys og gode farger..Roar sier det andre så bra.. Hilsen Tove Jeg er jo fryktelig amatør og helt i startgropa når det gjelder foto, så det er veldig hyggelig og interressant å få kommentarer fra dere som er proffe. Tusen takk for det! Og vil med det samme ønske deg et riktig så godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg