OndeOlav Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Wihey, jeg har endelig snekret meg sammen en hjemmeside! Ta en titt, og gi meg gjerne tilbakemeldinger på design - f.x. hva som kan gjøres bedre. http://olav.rocks.it Legg gjerne igjen en hilsen i gjesteboken, så jeg vet hvem som har vært innom. Takktakk Mvh Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Litt domt at den ikke virker i Opera da... Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ikke åpne eksterne linker i mainframen, la dem åpne seg i eget vindu. Ved å åpne eksterne linker i mainframe får du det til å virke som om det er ditt eget produkt, og det er heller ikke særlig brukervennlig å måtte scrolle sidelengs for å lese om Ggnome sitt Orac³ prosjekt Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Shit, jeg tenkte ikke på at jeg skulle ha linker fra mainframen. Skal rette på det, alle linkene til høyre åpner seg i eget vindu, om du ikke har merket det. Takk for tipset! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 den funket ikke her.... kanskje fordi at jeg sitter på skolens dataer.. hmmm *grin* anyway.. den er sikkert bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå