Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må tisse før sex..?

Anbefalte innlegg

Heisann! Litt usikker på om denne går under helse eller seksualitet, men skitt au.

Når jeg og dama skal ha kose oss med litt hyrdestund så avbryter hun alltid for å løpe og tisse først. Hun sier at penetrering gjør vondt med mindre hun har tømt seg kort tid før.

Jenter, er det normalt å føle fysisk ubehag ved sex når dere ikke har tisset først? Jeg har spurt om hun ikke kunne ta en prat med legen fordi jeg syntes det virker litt skummelt, i tillegg til at det blir litt småkjipt å alltid måtte avbryte forspillet for å ta seg en tur på do.. Hun sier at de fleste venninnene sine har det helt likt så det er ikke noe å bekymre seg for, men dette er noe jeg aldri har vært borti før med tidligere partnere.

Burde jeg være bekymret?

Anonymous poster hash: 8ede0...287
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er hannkjønn, og har greid å komme uten å måtte tømme blæra først. Men, jeg foretrekker å tømme meg for urin før sexakten jeg også. Selve "humpingen" (i sexakten), gjør jo at blæra får seg en del hamring utenifra. Sånn: mage-mot-mage, mage-mot-rumpe.. :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg har som regel alltid en "må tisse" reaksjon i etterkant av utløsningene mine.

Jeg regner så med at dette er en evolusjonsmessig fordel, slik at man får spylt ut all "snacks'et" som bakterier og fungus liker å boltre seg i. Urin er naturlig surt, men sæd er naturlig basisk. Mange typer bakterier sliter med å gro i sure miljøer, selv om det finne ekstremofile bakterier som takler selv det.

Endret av G
Lenke til kommentar

Uten at jeg kan si om det er normalt/unormalt så trenger ikke jeg det, og har aldri hørt om at noen av venninnene mine gjør det heller.

Anonymous poster hash: 796d8...9a5

Hvorfor skulle dere snakke om noe slik uansett?

Har et par venninner som det ikke hadde vært merkelig om det kom opp med, hehe :p .

Kanskje mindre sannsynlig nå som vi er litt eldre, men.

Anonymous poster hash: 796d8...9a5

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...