Actibus Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hva bruker dere for å stenge hovedkran ved lekkasje? Må finnes noe billigere enn de ferdige løsningene som koster 3-5k? Og hvilke detektorer bruker dere? Helst Z-wave som gir litt sikkerhet i at signalet faktisk kommer frem.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tror det fort koster det det ja, hvis du skal ha noe som er forsikringsgodkjent (og det er jo et poeng; få billigere forsikring). Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Vil vel uansett ikke være forsikringsgodkjent hvis jeg gjør det selv? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Det er riktig, men hvis en hjemmelaget koster 2-3 tusen og en FG-godkjent koster 3-5 tusen, så hvorfor ikke ta den som gir deg lavere regninger på sikt? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Joda jeg ser den ? Men finnes det noen som er godkjent og som kan integreres med homeseer, så jeg kan styre stoppekrana/ventilen derfra? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det vet jeg faktisk ikke, jeg har ikke undersøkt det nøye nok enda (men tro meg, det skal jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå