Knut S Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 katten og månen Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Artig bilde som man kanskje må se litt på først. Her ville jeg kutta såpass oppe at den bua diagonalen blir kutta av øvre ramme framfor å gå nesten loddrett opp. Det gir mer spenning. nede ville jeg klona vekk den svarte trekanten i venstre hjørne selv om det kanskje er et fragment av kattens hale. Et kutt som oppe er også mulig for da blir bildet enda mer konsentrert gjennom kutt i begge ender. Du kan jo vurdere om det har noe for seg. jeg er bare forslagstilleren som lett kan overses. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Artig bilde som man kanskje må se litt på først. Her ville jeg kutta såpass oppe at den bua diagonalen blir kutta av øvre ramme framfor å gå nesten loddrett opp. Det gir mer spenning. nede ville jeg klona vekk den svarte trekanten i venstre hjørne selv om det kanskje er et fragment av kattens hale. Et kutt som oppe er også mulig for da blir bildet enda mer konsentrert gjennom kutt i begge ender. Du kan jo vurdere om det har noe for seg. jeg er bare forslagstilleren som lett kan overses. Roar Takk igjen for gode råd og tips. Og nei dine tips overser jeg ikke. For meg er de gull verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg