Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jeg tror det. E: (at han burde fått rødt) Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Vi hadde aldri muligheten. Bare å se på fakta og statistikk for å forstå det. Hvilke fakta og statistikk? Vi har ikke tapt på St. Mary’s siden 2003. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Både Liverpool og Man City har ledet 2-0 i dag. Nå står det 2-2 i begge kampene. Tror ikke vi har sjanse på poeng selv, men alt kan skje! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Når kom Walcott inn? Har ikke sett han før kommentatoren nevnte han. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Håper Soton-fansen får rett, men jeg tviler sterkt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Akpom... Lol. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Tristere kamp skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 For Arsenal ja. Det har vært en bra kamp for de nøytrale. Mange sjanser og mye godt spill fra Southampton. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Den startoppstillinga Wenger kom med i dag, er ikke bedre enn et bunnlag på dette nivået. Så tap borte mot Soton overrasker meg ikke. Januar er her, Wenger kan ikke gjemme seg bak tap. På tide å shoppe litt nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Stryk til alle minus Sánchez, Le Coq og Rosický. Jeg lurer seriøst på hva Bould gjør for oss, for det ser ikke ut som om vi trener forsvarspill på treningene. Dette tapet er både på spillerne og Wenger og co. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Mtp hvor dritt sesongen har vært hittil, ligger vi fortsatt på 5. plass. Kunne/burde vært 10x verre sånn sett. Endret 1. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Mtp hvor dritt sesongen har vært hittil, ligger vi fortsatt på 5. plass. Kunne/burde vært 10x verre sånn sett. 5. plass betyr absolutt ingenting. Det er fire lag foran oss som er milevis bedre. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Mtp hvor dritt sesongen har vært hittil, ligger vi fortsatt på 5. plass. Kunne/burde vært 10x verre sånn sett. 5. plass betyr absolutt ingenting. Det er fire lag foran oss som er milevis bedre. Sa heller aldri at det betyr noe. Og Soton holder aldri ut hele sesongen. Endret 1. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Vi karrer oss inn til en 4 plass. Men vi trenger en boost og en spiller av klasse inn i januar hadde i så måte hjulpet på. Tvilsomt at det skjer dog. Og så bør polakken få noen kampers ferie.. Endret 1. januar 2015 av archongamer Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og Soton holder aldri ut hele sesongen. Ja, si ikke det. Jeg sa akkurat det samme i høst, men nå har de møtt alle topplagene og de fortsetter å plukke poeng. Årets joker uten tvil. Topp 4 tror jeg ikke de klarer, men femteplass tror jeg de kan ta! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og Soton holder aldri ut hele sesongen. Ja, si ikke det. Jeg sa akkurat det samme i høst, men nå har de møtt alle topplagene og de fortsetter å plukke poeng. Årets joker uten tvil. Topp 4 tror jeg ikke de klarer, men femteplass tror jeg de kan ta! 5. plass, sure. Men mtp topp 4 blir det nok Chelsea/City, Utd og en typisk Arsenal 4. plass. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Sa heller aldri at det betyr noe. Og Soton holder aldri ut hele sesongen. Selvfølgelig kan de holde hele sesongen. Vi er over halvveis. De kan forsterke i januar med lovnader om mulig CL neste sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå