Liquidkey Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Alexis er en spiller jeg kommer til å fortsette å følge etter at han forlater Arsenal. Elsker den type spillere. Han fungerer imidlertid ikke så godt som spydspiss, og savnet av Giroud er stort i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Frykt ikke Benjbo. Fjerdeplassen er øremerket Arsenal, det trodde jeg alle viste. Tror mer på at Utd rykter ut enn Arsenal. Dere har altfor fra angrep til å ikke klare 3/4 plass. LvG kommer til å åpne lommeboken og kjøpe det dere trenger også for å bygge videre. Vi har rundt 30-35% sjanse for å klare 4. plassen. Tror ikke Soton klarer å holde sesongen ut egentlig, men Tottenham og Liverpool er nære og har større mulighet. Begge to er jo i bra slag om dagen. Endret 1. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Fyfaen for en keeper Fortster er. Enorm! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) 2-0 hahahahahha. Polakken ass. Da er denne kampen kjørt i hvert fall. Endret 1. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Fyfaen for en keeper Fortster er. Enorm! Kanskje dere burde vurdere å legge inn bud? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Pissa på at Southampton as. Helt fuckings unbelievable. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ler meg i hjel av de som trodde vi hadde noen som helst muligheter mot Soton på bortebane. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ler meg i hjel av de som trodde vi hadde noen som helst muligheter mot Soton på bortebane. Why? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det nedtaket, vendingen og skuddet som nesten ble mål fra Tadic rett etter scoringa var helt fantastisk å se på! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Ler meg i hjel av de som trodde vi hadde noen som helst muligheter mot Soton på bortebane. Selvfølgelig har vi muligheten, men ikke når Wenger går inn med samme naive gameplan som mot Chelsea borte, har et forsvar som ikke møter opp og ingen spiss... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ler meg i hjel av de som trodde vi hadde noen som helst muligheter mot Soton på bortebane. Selvfølgelig har vi muligheten, men ikke når Wenger går inn med samme naive gameplan som mot Chelsea borte, har et forsvar som ikke møter opp og ingen spiss... Vi hadde aldri muligheten. Bare å se på fakta og statistikk for å forstå det. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Dette er flaut å se på.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 For en dårlig avslutning..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Soton nærmere 5-0 enn vi er mål... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Nei, nei, nei.... E: Det ble ikke rødt likevel. Burde vært det. Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Burde ikke Gardos hatt rødt der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå