AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hei. Noen som vet hvor i amsterdam jeg får kjøpt cannabis i kakeform? De fleste kaffebutikker tilbyr gjerne bare røyk og pipe. Ps: jeg regner med denne tråden ikke modereres da hasj er lovlig her nede Anonymous poster hash: 47e70...427 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 mulig jeg tar feil nå, men har de ikke innført regel på at man må være borger for å kjøpe slike ting nå? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Skal du reise til amster? Man skal kunne diskutere sånn her, så no worries. Jeg husker ikke navnene på hvilke coffe-shopper som har det, men du skal kunne finne det flere plasser. Prøv å søk på kaffesjapper på google, så finner du ofte meny etc. Søkeord som coffe shop, edibles, hash cake, cup cakes etc. Hvis ikke du finner noe kan jeg prøve å søke opp. Unngå Bulldog coffeshop... Det er hype. mulig jeg tar feil nå, men har de ikke innført regel på at man må være borger for å kjøpe slike ting nå?Nei, du får kjøpt uansett. De sjekker ID da. Anonymous poster hash: be783...7bc Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Dersom du er offentlig tjenestemann kan du ikke bryte norsk lov, selv om det er lov i utlandet - tenker da på hasj, prostitusjon osv. Greit å vite for enkelte, kanskje... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Takk for tips Noen konkrete Kake plasser Hadde dog vært greit. Er i amsterdam nå. Anonymous poster hash: 47e70...427 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Takk for tips Noen konkrete Kake plasser Hadde dog vært greit. Er i amsterdam nå. Anonymous poster hash: 47e70...427 Du kan prøve Grey Area Coffeshop. Jeg har aldri kjøpt space cookies, og jeg fant ikke så mye i søket. :/ Fra togstasjonen så går du sørover, og litt vest (du finner dem på google maps eller andre sider på nett). Jeg vil anbefale deg å spøre lokalfolk, gjerne de som jobber i coffeshops. Folkene i Siberië Coffeshop er veldig hyggelige. Det er nord-vest, ikke så langt fra togstasjonen (litt sørvest for togstasjonen). Men ja, lokale kan nok hjelpe deg bedre. Få navnet til coffeshopen, søk det opp på kart. Lykke til! Anonymous poster hash: be783...7bc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Kjøpte cannabiskake (muffens) på gray arena. 3g cannabis. Både meg og en annen jeg var med merket ingen rus, kanskje spise 2 eller flere på en gang? Anonymous poster hash: 47e70...427 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Jeg tror muligens du har kommet feil sted når du spør om "hvor man kan få kjøpt hasj"... Du kunne ihvertfall latt være å "misbruke" anonym-funksjonen... Endret 30. desember 2014 av Someone Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg ser det ikke som hensiktsmessig å spør om cannabis under fult Nick. Anonymous poster hash: 47e70...427 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg ser det ikke som hensiktsmessig å spør om cannabis under fult Nick. Anonymous poster hash: 47e70...427 Jer ser ikke hensikten uansett... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Jeg ser det ikke som hensiktsmessig å spør om cannabis under fult Nick. Anonymous poster hash: 47e70...427 Dette er helseforumet. Ikke for "allverdens spørsmål du ikke vil stille under nicket ditt". Prøv OT istedenfor -> https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=63 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Eller Freakforum. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Dersom du er offentlig tjenestemann kan du ikke bryte norsk lov, selv om det er lov i utlandet - tenker da på hasj, prostitusjon osv. Greit å vite for enkelte, kanskje... Det gjelder alle som er norske statsborgere samt dem som er hjemmehørende i Norge (altså de med oppholdstillatelse). Ikke bare tjenestepersoner. Dog er det kun tjenestepersoner som blir fotfulgt av fotografer som liker å avsløre våre utskeielser i utlandet til overformynderiet. Lenke til kommentar
Dr. Pierce Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Med eller uten marsipanlokk? Kan du ikke bare spise det uten kake? Dagens ungdom... 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Det gjelder alle som er norske statsborgere samt dem som er hjemmehørende i Norge (altså de med oppholdstillatelse). Ikke bare tjenestepersoner. Dog er det kun tjenestepersoner som blir fotfulgt av fotografer som liker å avsløre våre utskeielser i utlandet til overformynderiet. Bare deler av det norske lovverket gjelder for norske statsborgere i utlandet. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_1-2#§12 Endret 31. desember 2014 av Sheasy Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Husker bare vi åt cannabis kakor överallt i Amsterdam jeg. Tvivlar starkt på att det blir problematiskt att hitta... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) neida du får kjøpt "brownies" og slikt på de fleste coffee shops.... gjorde det sist gang jeg var der i alle fall.... bare spør om det... Endret 12. januar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå