blured Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 På Old Trafford har det vært godkjent stort sett hele sesongen (8-1-1), og 22-7 i målforskjell. Men borte: (2-5-2), 11-12 i målforskjell... Det er faen meg utrolig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er egentlig ingen forskjell fra resten av sesongen. Seiersrekken lyver så det synger etter. Vi har ikke forbedret oss på noen som helst måte under van Gaal. Sta jævel som sverger til en shit taktikk og som trener hele troppen i stykker. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Den defensive biten med 352 sitter ganske bra, det er offensivt de sliter. Jeg er glad jeg hadde lave forventninger til sesongen, for nå begynner jeg å tvile på topp 4 igjen. Liverpool spiller bedre og bedre, og får snart Sturridge tilbake. Arsenal våkner nok snart, men har tatt en del poeng selv med laber form (som oss). I dag så jeg ingenting som vitner om at vi snart dominerer igjen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Men fra negativitet til noe positivt, så er jeg veldig glad for å se Januzaj på banen igjen! Glad? Send han ut på lån. Var så grusom enda en gang. Fatter ikke at han får komme inn og spille for Utd. Begredelig å spille uavgjort i dag. Fucking hell. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Han var bedre enn samtlige utpå der etter han kom på. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er egentlig ingen forskjell fra resten av sesongen. Seiersrekken lyver så det synger etter. Vi har ikke forbedret oss på noen som helst måte under van Gaal. Sta jævel som sverger til en shit taktikk og som trener hele troppen i stykker. De får hente inn Klopp i stedet. Han gjør det jo fantastisk i Dortmund. Oh wait. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 At Falcao og Shaw byttes ut er en skandale. Stoke tok fullstendig over idet de to forsvant ut. Falcao er en MYE bedre spiss enn Van Persie for øyeblikket. Og nå må man faen meg få inn en ny stopper, samtlige tre der bak i dag suger hardt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ble vi også snytt for straffe? Har lest noen påstander om det. Noe med Rafael. Tror ikke jeg fikk med meg den situasjonen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Klar hands på Smalling. Stoke snytt for straffe. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Joda, men ble vi OGSÅ snytt for straffe? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Vi ble ikke snytt for noen straffe som jeg vet om. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Sikkert situasjonen hvor Rafael løper inn i forsvareren. Hadde vært en veldig streng obstruksjon. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Neh, menes nok den ene handssituasjonen, men det hadde også vært strengt. Stoke spilleren har hånda ganske så rett ned. Men det kunne vært blåst der også. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Første halvdel: LDDWLWWDDL (13p) Andre halvdel: WWWWWWDWDD (24p) Uenig at vi ikke har blitt bedre under LvG. I starten av sesongen var vi helt latterlige bakover, men nå begynner det å bli forholdsvis stabilt. Spesielt etter at Carrick fikk rollen som anker, og vi kunne bruke Herrera/Di Maria sammen med Fellaini på midten. Det er jævlig frusterende at vi ikke klarer seier mot Stoke i dag, men LvG har ikke hatt spesielt mye å spille på de siste kampene. 352 er det eneste naturlige når 442d krever fire midtbanespillere, og vi må ty til Rooney på midtbanen for å få det til å gå opp (Herrera teller ikke, da han akkurat er tilbake fra skade). Når vi samtidig ikke kan stille med to rene backer (Shaw/Rafael) eller Wing/Backer (Valencia/Young) samtidig, blir det fort ubalansert. Men at Falcao og ikke Persie byttes ut idag er faen meg katastrofe. Og når Herrera først kommer innpå, så burde vi kanskje forsøkt å bytte formasjon til 442d ja. Men samtidig ganske vanskelig da Januzaj ikke kan spille ren back... Sortmalingen til side: Kun City tok flere poeng enn oss i desember. Neste mot Soton blir vanskelig, men der spiller vi hjemme - har full tro på seier der. Borte mot QPR og hjemme mot Leicester har jeg også troen på seier! Endret 1. januar 2015 av blured 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Delvis enig med dere som kritiserer byttet av Falcao, men det var hans tredje kamp på åtte dager etter å ha vært ute lenge med skade så det er forståelig. Det største problemet vi hadde mot Stoke var at vi ikke klarte å etablere overtall på midten, og Herrera inn for Falcao var nok for å prøve å løse det. Det gikk dårlig, spesielt etter Young måtte ut. Utrolig surt at både Valencia og Young skadet seg nå som det endelig begynte å se lysere ut skademessig. Men vinner vi mot Soton kan vi fort få en lang og bra seiersrekke mot mindre lag før vi møter Spurs og Pool i mars. Synes alt i alt at det ser lyst ut, i fjor hadde vi tapt mange av disse uavgjortkampene. Endret 2. januar 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Falcao rister på hodet og ser nesten knust ut over å bli byttet ut. Tålte nok 90 min uten problemer. Moyes takter over det byttet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tolket du det slik? Tolket det mer som at han ikke fikk med seg at det var han som skulle ut. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Falcao rister på hodet og ser nesten knust ut over å bli byttet ut. Tålte nok 90 min uten problemer. Moyes takter over det byttet. Syntes også det så slik ut. Van Gaals lojalitet til RvP begynner å gå meg på nervene. 19 kamper og 8 mål er faen meg ikke bra nok. Faktisk temmelig likt Welbeck på samme tid i fjor. Endret 2. januar 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tolket du det slik? Tolket det mer som at han ikke fikk med seg at det var han som skulle ut. Han skjønte ikke at han skulle ut, det er sant, men du så på hele fyren hvor ufattelig skuffet han var. Robin Van Klippekort må spille, uansett hvor elendig han er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå