Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom og fortell meg at det der IKKE er resultat av feiltrening og/eller for mye trening. Nå MÅ NOEN GJØRE NOE her. Det er ikke tilfeldigheter. Hva med tett kampprogram? Det forklarer de foregående 45+ skadene vi har? Prøv igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg syns Shaw og Falcao var se beste for oss når de ble byttet ut. Januzaj har vært forfriskende, han har tilført oss litt tempo. Håper han kan finne formen han hadde i fjor og at vi ikke trenger å låne han ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Søppellag. Søppelmanager. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom og fortell meg at det der IKKE er resultat av feiltrening og/eller for mye trening. Nå MÅ NOEN GJØRE NOE her. Det er ikke tilfeldigheter. Hva med tett kampprogram? Det forklarer de foregående 45+ skadene vi har? Prøv igjen. Nå nevnte ikke du noe om tidligere skader, men Young sin skade som kom etter tre kamper på syv dager. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Vi er så avhengig av Di Maria at det er stygt. Når han er tilbake vil vi "plutselig" spille bra fotball igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hva er greia med de lange ballene hele tiden? Skulle tro vi var Stoke. Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Rooney spiller mer spiss en RVP og det sier faen sitt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Snart passivt flagget på United nå....... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Elendig. Faen så elendig: - Ingen bevegelse, elendig samhandling - Elendige bytter - RVP elendig igjen Herregud hvor dårlig dette er. Har ikke ord og det er ikke akseptabelt. Svakt, så jævlig svakt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Han ble vel flyttet opp når Falcao ble tatt ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ny uavgjort borte. Surprise. Ny ræva kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Faen ikke akseptabelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg hater Stoke så jævlig, møkkaklubb Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Jævla møkkakamp. 3-5-2 formasjonen kan drite og dra. Vil se diamantformasjonen til neste kamp. Endret 1. januar 2015 av VaporHead Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Det her må være noe av det dårligste vi har gjort hittil denne sesongen... Bra start på året. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Stoke klart best, ble ranet for alle tre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Spillemessig er dette rett og slett ikke godt nok. Resultatmessig ingen krise. Men stoke var ikke gode de heller. nesten 70% posession i andre omgang viste stats etter ca 70 minutt. Da er det skremmende at de ikke klarer å produsere en fordømt dritt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Skjønner virkelig ikke hvorfor vi på liv og død på bruke 3-5-2. Det skaper bare mye større risiko med de tre stopperne våre. 4 bak funker mye bedre. Valencia og Young kan fint spille der i Rafael og Shaws fravær, men nå er de begge tilbake og da forventer jeg faen meg at vi started med 4 bak neste kamp. Og Evans suger noe jævlig. Helt utrolig at han får starte kamp etter kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ferdig med å tippe på united, tapt 800kr på to kamper. Dra til helvete alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå