blured Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Å være bakfull til det her er ikke særlig behagelig... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 LvG må jo snart skjønne at dette ikke funker. VI BLIR UTSPILT AV STOKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gro en hjerne snart. Fy faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Janu LØP MIN HELT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Endelig en som fuckings beveger seg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Vi spiller enda 352. Januzaj venstre vingback tydeligvis. Endret 1. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Evans venstre back istedenfor Shaw? Skade? Eller er LvG og teamet forsiktig i matchingen av Shaw (og Falcao). Er i så fall eneste gyldig grunn til de byttene (ut). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 RvP er så stillestående at jeg blir sliten av å se på det. Falcao er 10x bedre, men neida, LvG skal gjøre bytter som får meg til å ønske Moyes tilbake. Og det sier litt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom og fortell meg at det der IKKE er resultat av feiltrening og/eller for mye trening. Nå MÅ NOEN GJØRE NOE her. Det er ikke tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor ikke blåse den ut til kast lengre inn på stoke sin halvdel?? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ville det ikke vært erketypisk om Van P setter vinnermålet nå? Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2015 Og der kom dagens obligatoriske skade. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Januzaj mot Walters er tidenes mismatch. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Blir overrasket om vi får med oss poeng herfra. Rett og slett elendig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Vel, Fletcher kom iallfall ikke inn da. En positiv ting oppi all det negative. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom og fortell meg at det der IKKE er resultat av feiltrening og/eller for mye trening. Nå MÅ NOEN GJØRE NOE her. Det er ikke tilfeldigheter. Hva med tett kampprogram? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom og fortell meg at det der IKKE er resultat av feiltrening og/eller for mye trening. Nå MÅ NOEN GJØRE NOE her. Det er ikke tilfeldigheter. Hva med tett kampprogram? Gjelder for alle klubber. Dere har uansett hatt et langt lettere kampprogram i høst og burde ikke ha så mange skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå