Petterahl Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ossen sletter man poster? finner ikke knappen på det nye utsendet! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ossen sletter man poster? finner ikke knappen på det nye utsendet! Virker som om det ikke er mulig. Er litt kjipt faktisk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 test på sletting av post Nope ser dårlig ut... dette burde fikses Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sletting av poster er ikke aktivert for brukere, og det vil det heller ikke bli. Skulle dere ha behov for å slette en post, er det bare å si fra til en moderator som så vil ta seg av det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sletting av poster er ikke aktivert for brukere, og det vil det heller ikke bli. Skulle dere ha behov for å slette en post, er det bare å si fra til en moderator som så vil ta seg av det. HVA? Dere har skrudd det av med VILJE? Denne funksjonen brukte jeg hyppig iallefall. Skrev en post, angret meg og slettet den da den sikkert ville fåttmeg i trøbbel. Nå må jeg edite den til å si noe dumt og vente på en av dere til å slette den? Hvorfor? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Bra gjort av moderatorene her. Å slette poster burde ikke være noe som er lett å få til. Poenget er at man skal tenke før man poster, ikke etter. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Slett post er jo genialt, tenk hvis man poster i feil kategori / dobbeltposter (PS: GJELDER IKKE MEG , da kan disse brukerne slette posten ASAP og rette opp i sine feil. Slett post bør selvfølgelig ikke gå ETTER at noen har svart, slik at folk må stå for det de har skrevet i en diskusjon. Jaja, for min del blir det kanskje 15 irritasjonsmomenter pr mnd siden nye på forumet ikke får slettet sine feilposter/dobbeltposter, men for moderatorer blir det et hav av ryddearbeid. Menmen, det er moderators problemer, så de bestemmer om de vil få vekk problemene automatisk eller manuelt... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Slett siste post, den var pen. Muligheten for og slette alle poster ville vært tull. Hvorfor har dere tatt vekk denne? Alle kan angre på en post de har gjort. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Om noen angrer på en post, kan de redigere vekk innholdet for så å be en moderator om å slette innlegget. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sletting av poster er ikke aktivert for brukere, og det vil det heller ikke bli. Skulle dere ha behov for å slette en post, er det bare å si fra til en moderator som så vil ta seg av det. Arctic sier han har muligheten til å slette hele tråder. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162048&st=460 (jeg har ingen grunn til å tvile på ham) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Årsaken til at dette ikke lenger går ann er fordi enkelte brukere har slettet over 100 tråder, og dermed også veldig mange svar som ANDRE har skrevet. Hva ville skjedd om en person slettet en tråd med 25 sider med svar? Jo alle svarene ville blitt slettet. Derfor ta kontakt med en moderatør hvis det er kritisk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Det var ikke helt poenget her, selv om jeg selvsagt er enig. Hvis du leser den siden linken fører til, ser du at det var(?) noe kun Arctic kunne, så spørsmålet er vel om det er en Feil en plass. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 arctic kan ikke slette poster såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Greit, sletting av tråder skal være forbeholdt moderatorer. Men sletting av enkeltinnlegg som en selv har laget, hvis det ikke er komme noen replies på det burde jo være mulig! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 arctic kan ikke slette poster såvidt jeg kan se. Jeg fulgte en link fra en nyere tråd om mulighten for å slette innlegg før noen har svart. Så jeg følte jeg måtte avklare litt. Som LarsC helt riktig påpekte så kunne jeg slette tråder rett etter forumet var lansert. Men jeg reagerte over denne muligheten siden jeg også kunne gjøre dette uavhengig av hvor mange som hadde svart. Derfor innrapporterte jeg dette som en bug i forumet her. Dette har nå blitt rettet på. Når det er sagt, så savner jeg fortsatt muligheten til å slette en ubesvart tråd slik som på gammelforumet. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Dette er jo helt dustete. I dag har jeg hatt behov for å slette egen post tre ganger (må legge til at jeg ikke pleier å ha bruk for dette, var litt slepphendt i dag). Få tilbake muligheter for selvsletting! For forumets skyld rett og slett. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Årsaken til at dette ikke lenger går ann er fordi enkelte brukere har slettet over 100 tråder, og dermed også veldig mange svar som ANDRE har skrevet. Hva ville skjedd om en person slettet en tråd med 25 sider med svar? Jo alle svarene ville blitt slettet. Derfor ta kontakt med en moderatør hvis det er kritisk. - hvorfor kan man ikke slette poster før andre har svart ? Smaker unødig justis overfor brukerne dette, og begrunnelsen er skrekkeksempler som likevel er feilfunksjon i ethvert forum... forumet bør funke rimelig smidig. forresten, hvorfor har jeg en graf med advarselnivå 0% på siden av innlegget - er jeg uønsket ? . Endret 17. november 2003 av Zink Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 forresten, hvorfor har jeg en graf med advarselnivå 0% på siden av innlegget - er jeg uønsket ? Nei. Den grafen indikerer om du har fått advarsler av moddisene eller ikke. Hvis den er på 0% er jo alt i orden! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Syns også at man bør ha lov til slette ubesvarte tråder, hva er vitsen med dem? Er det fordi det er vanskelig å implementere? Hvis det er sant så gi iallefall brukeren et par minutter på å slette den. Som nevnt tidligere; Når forumet er treigt, eller internettforbindelsen treigt så er det legg å trykke to ganger og dermed dobbelpost. Slike ser brukerne selv ganske fort og trenger egentlig ikke en moderator for å slette. Har ikke modd nok å gjøre fra før av? Også kan man jo fort se at man har postet i feil kategori, og man kan dermed poste den riktig igjen... det kunne også ha spart modd for arbeid. Hva er grunnen til at det ikke skal være lov? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Dobbeltpostinger kan man jo bare fikse ved å redigere den og sette inn 'Oops' eller 'poop' elns. Men jeg er enig i at det burde vært tillatt, sålenge ingen har besvart (gjerne innen et gitt tidsintervall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå