ksvens1 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Noen som har erfaring med dette? Ser det går for rett under 2000 nå Lenke til kommentar
PotetgullChips Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Meh, har aldri likt Windows 8. Men hver sin smak.Den har også lite lagringskapasitet og kan virke treg.Men om du kun skal skrive dokumenter og surfe kanden være nyttig. Men den er ingen kraftmaskin/spillmaskin. Endret 29. desember 2014 av PotetgullChips Lenke til kommentar
Doge Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Den kjører Windows 8.1 RT, så den kan kun kjøre apps. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Viktig å få med seg det Ryoki skriver her. Dette er et nettbrett med en nettbrettversjon (les: mangelfull til tusen) av Windows. Du kan ikke installere programmer på denne på samme måte som på en PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Eneste grunn jeg kan se til å kjøpe nettbrett med Windows måtte være å bruke det som en PC-erstatter med separat tastatur og pekeredskap (touchpad/mus). Da kreves fullversjon av Windows 8.1, ikke RT. For vanlig nettbrettbruk (surfe/streame/e-post etc) er iOS og Android bedre valg. Lenke til kommentar
pling600 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hei jeg har kjøpt den.Den er ok som pc,men jeg har et problem kan ikke bruke den som mobil det er ikke pogramvare for det?.Har instalert Viber men det fungerer ikke er det noen som har peiling på hvordan det virker?Har ikke deksel til den men det kommer jeg til å kjøpe Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Den har vel støtte for WiFi, men det er vel ikke simkortplass i den. Det er derfor du ikke kan bruke den som mobil. Eller mente du å bruke den via Wifi? Lenke til kommentar
pling600 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Den har støtte for SIM.Har simkort men den fungerer ikke som mobil.Bruker den via WIFI er ok til. Det er mye som mangler alle program som skal installeres må kjøpes.Bing søkemotor ikke Google av og til treg Så til dere som tenker på å kjøpe se etter andre produsenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå