AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Hei! Sitter her med 3 store fotvorter på foten og et par rundt tærne (nr 2, 3 og 4). I tillegg til det har jeg rundt 30 mindre synlige, små fotvorter spredt rundt omkring i den første halvdelen av høyrefoten min, nærmest tærne (altså "fotflaten"). Disse er enda ikke utvokst og må behandles raskst føler jeg. Venstrefoten har rundt 10-20 mindre synlige + små vorter i den første halvdelen av foten nærmest tærne, ikke fullt utvokst, men på vei til å vokse. Dette er noe jeg la merke til her om dagen. Har søkt litt rundt på nett og funnet masse rart, veldig usikker på hvor jeg skal starte. Ønsker jo å bli kvitt dem så fort som mulig, spesielt de store.. Jeg lurer derfor på om det finnes noen måter å behandle disse på, noe jeg kan gjøre hjemme. Eller må jeg ta en tur til fastlegen og få fryst dem? Tenker spesielt på de store + de de rundt tærne.. Anonymous poster hash: bb4ec...8e7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Edit: Mener seff om det er noe dere anbefaler av egenbehandling. Eller ture til fastlegen. Hvis egenbehandling, hvor bør jeg begynne? Antar jeg må prøve ut en del før jeg finner en "løsning". Tror ikke fastlegen kan anbefale noe særlig bra? Anonymous poster hash: bb4ec...8e7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå