AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Ok, jeg må spørre om en ting.Er det normalt at menn tar bilder av sin partner mens h*n sover?! Sånn uten dens viten liksom..Er det i det hele tatt LOV? hva fader gjør man med sånt? Anonymous poster hash: 4550e...306 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Snakker om det. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har sagt at det er helt uaktuelt, at han ikke får lov... enda så gjør han det. Vi er nå i brudd, og senest i natt våknet jeg at han var inne på rommet mitt, løftet på dynen min og tok bilde av underlivet mitt.Jeg blir kvalm, føler meg skitten og ekkel Snakker om det. Anonymous poster hash: 4550e...306 Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Jeg har sagt at det er helt uaktuelt, at han ikke får lov... enda så gjør han det. Vi er nå i brudd, og senest i natt våknet jeg at han var inne på rommet mitt, løftet på dynen min og tok bilde av underlivet mitt. Jeg blir kvalm, føler meg skitten og ekkel Snakker om det. Anonymous poster hash: 4550e...306 Dette er jo helt klart ett overgrep, og dersom dere ikke er kjærester lenger har han vel absolut ingenting på soverommet ditt og gjøre når du sover! 7 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Usj. Creepy. Kan umulig være helt lovlig. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Nei det er ikke normalt, og ikke lov. Anmeld han. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg ville helt klart anmeldt han snarest, for å gjøre ditt beste for at bildene han tar av deg ikke havner på avveie. 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Dette er ett helt klart overtramp/overgrep mot deg som person, dette har han ikke lov til å gjøre! Dette grunnet at du ikke har gitt ham din samtykke til at han kan gjøre det! Jeg ville gått til politianmeldelse på dette med en gang, uten å fortelle han om det. Da kan han evt "slette spor og beviser". Alternativt den "snillere" varianten er å sørge for at bilder blir slettet grundig på tlf, kamera, pc etc + overskriving av daga for å korruptere evt gjennoppretting av bilder. Samt få han til å forstå at om han noensinne prøver å gjøre noe slikt igjen så går du til politiet. Husk da å låse døra på rommet når du sover. Skjønner at du føler deg kvalm, skitten og ekkel, men det er ikke du som er den "slemme" her, det er han! Så ikke se negativt på deg selv, du har nok ikke gjort noe galt her og dermed ingen grunn til å ha de følelsene, kvalm ja pga hva han har gjort, men du er garantert ikke skitten og ekkel! Men jeg ville politianmeldt han med en gang, særlig om du allerede har gitt han beskjed om at dette får han ikke lov til og så gjør han det allikevel. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Eh, dette er en politisak. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Politiet! Han tar disse bildene for å bruke imot deg senere. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Bryter han seg inn og tar bilder av deg mens du sover? Hadde et familiemedlem nevnt at eksen gjorde noe slikt hadde jeg kastrert grisen. Endret 30. desember 2014 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ville anmeldt han, og sove med pysjbukse og topp til han hadde flyttet ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg