RuneK Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Julesnø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Flott bilde av støttå i snøværet ( - men du bør få deg en litt mer diskré signatur....) Endret 29. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Flott bilde av støttå i snøværet ( - men du bør få deg en litt mer diskré signatur....) Hei Har hørt før om den fæle signaturen jeg bruker Må vel kanskje snart sette meg mer inn i signaturen i LR. Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Flott utsnitt og motiv som jeg ville lyst opp litt mer, men ikke mye og dempa samt forminska den skrikende signaturen som stjeler mye oppmerksomhet i et så mørkt bilde. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Flott utsnitt og motiv som jeg ville lyst opp litt mer, men ikke mye og dempa samt forminska den skrikende signaturen som stjeler mye oppmerksomhet i et så mørkt bilde. Roar Hei Roar Takker for konstruktiv kritikk Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg