Lisbeth Grendal Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Så mangt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Interessant objekt! Du har et "godt öye" som finner sånne motiv - og fanger de Stilig bilde (som kanskje kan kuttes litt oppe for å gi et mer "hendig" format.....?) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 29. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2014 Interessant objekt! Du har et "godt öye" som finner sånne motiv - og fanger de Stilig bilde (som kanskje kan kuttes litt oppe for å gi et mer "hendig" format.....?) Hei Rolf Magne, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ser det godt ved scrolling, at du har helt rett med litt kutt oppe. Jeg bommer nesten hver gang på dette med riktig beskjæring og format. Ser det så godt når andre påpeker det, men greier ikke å se det når jeg holder på selv. Men jeg gir jaggu ikke opp Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Har du brukt Farris som filter. Kanskje man skulle forsøke gjennom et ølglass for da blir det vel litt varmere farger. Blir jo dårlig med gjennomskinning i boksen. Jeg prøvde å kutte vekk linja som durer rett ut oppe i venstre kuttet. Da ble det roligere, men vil kreve ørlite kloning i hjørnet nede da noe av det mørke der blir igjen. Ellers artig påfunn og bilde. Det gjelder å bruke kreativiteten og fantasien for ikke alltid å få det samme som mange andre. Dette tror jeg du kan snu og vende i flere retninger og se hva det kan bli ut av det både oppned og liggende. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg