mobilen.no Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Vi har sett nærmere på de tre nye hodetelefonene fra selskapet som skapte Porta Pro.TEST: Legendariske Koss fornyer seg Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fikk faktisk SP540 i går. De er definitivt mindre nøytrale enn Beyerdynamic DT770 PRO, men jeg har ikke spilt dem inn nok til å avgi en dom helt enda. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Legendarisk er et ord. Spanskesyken var også legendarisk. 5 Lenke til kommentar
C2D Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hartman/Kardon Skriveleif Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Hartman/Kardon Skriveleif Takk - har fikset opp. :-) Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Så vidt jeg har forstått er grunnen til dalende popularitet først og fremst at elkjedene ikke ville selge de lenger pga for god garanti. http://m.dinside.no/909923/koss-porta-pro-forsvinner-fra-elkjop-expert-og-lefdal Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg sendte melding til Koss sentralt for å høre om det var mulig å skaffe nye puter til det ca. 6-7 år gamle PortaPro-settet jeg bruker til trening. Da fikk jeg umiddelbart beskjed om å sende dem hjemmeadressen min, og en uke senere lå det en polstret konvolutt fra Koss i postkassen. Innhold: To sett klokkeputer og to sett bøyleputer, gratis. Strålende service, rett og slett. Akkurat det veier mye opp for at PortaPro er ubrukelig i mange sammenhenger (på fly, i kontorlandskap etc.), men til sitt bruk er de helt kurant. Til prisen, og med den servicen/garantien, er det en no-brainer for min del når det kommer til et enkelt headsett for joggeturer eller lignende. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg liker min Grado Labs 80i godt :=p Lenke til kommentar
Krist81 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hadde vel heller lite med Koss sin gode garanti å gjøre. Problemet var leverandører med uklare rutiner, så det ble bare rot for butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå