TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Morgengretten eksisterer ikke hos meg. Jeg hater noen ganger at enkelte folk er dårlig på holde det ryddig rundt seg. PS: Jeg er litt sånn selv, når det gjelder soverommet mitt. Den ser ikke ut, masse hybelkaniner og fetisj-ting ligger slengt ut på gulvet. (Dere skal slippe detaljer om hva slags fetisj-ting det er snakk om. Med mindre, det får dere selv velge om dere vil vite om det eller ikke. PM er tingen, hvis dere virkelig er nysgjerrig. Er veldig åpen av meg, jeg lar folk bestemme selv om de faktisk vil vite. Så får de ærlig svar hvis folk spør. ) Endret 12. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg lar folk ha det som de vil hos seg, så har jeg det som jeg vil hos meg Jeg hater at det ikke er mer kaffebønner til maskinen på jobb Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Vi har nok kaffe på jobb. At jeg snart skal gå til bussen hjem (har vært på jobb siden 07 i morges) og at det regner. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg har 2 kg kaffe i skapet. 😜 Jeg hater overdrevet åpne folk som deler litt for mye uten at man ber om det. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg hater folk som ikke kan akseptere andre. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Vimsan skrev (22 minutter siden): Jeg hater folk😂 Helt enig. Jeg hater hatere. 😜 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Ja! Jeg hater blomsten min. Det har fortsatt ikke fått vann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Hufta, stakkars blomst. Nå er blomsten din trist, @Vimsan. Jeg hater bøllere og mobbere. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Jeg spruter vann med spruteflaske på mobbere! Jeg hater at jeg kjørte bilen helt til huset. Nå tror jeg ikke jeg kommer meg ut, og jeg MÅ ha dopapir.... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Har ingen bil, har dopapir og kommer meg ut uten problemer. At verden er urettferdig. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg hater folk med munn-diare, og så skravler høyt om hver eneste lille ting de opplever. Selv den mest ubetydelige detalj, om hvor for eksempel en reklame de har mottatt i posten. Selv om de har NULL interesse av å faktisk skaffe seg noe av det som står der, så leser de likevel gjennom hele greia, bare for å lese høyt hver eneste bokstav som står der. Eller de "må" tydeligvis kommentere hver minste lille ting som blir sagt eller gjort i hver eneste TV-program / reklame. Bare for å ha ett eller annet sludder å i si. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg hater folk som bare vil gjøre ting på sin måte, uten å ta hensyn til andre. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Enig i det, og spesielt hvis den personen har en agenda om å verne sine interesser. Det gjennomskues fra første sekund som regel. Uforståelig og umulig for meg å på et empatisk vis sette meg inn i situasjonen til en person som ikke tar hensyn til andre. Hater å hate. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Meg selv, en gang i blant. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 At jeg sprer pessimismen min med alle andre, slik jeg gjør over her. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 Selvdestruktivitet tjener ingen, Scarvo. Jeg hater folk som bruker fancy ord som "selvdestruktivitet". Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 Usikker på den. At jeg ikke har samme selvtillit som Kris85. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. mai 2021 Del Skrevet 23. mai 2021 Selvtillit er noe du skaper selv - ikke noe du får av andre. Bjørkepollen !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå