Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Vimsan skrev (18 minutter siden): At jeg har drukket 3 bokser cola i dag og 6 kopper (eller mer) med kaffe Ikke rart du blir døgnvill. Min egen far. 💀 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (Akkurat nå): Ikke rart du blir døgnvill. Min egen far. 💀 Like trøtt med eller uten koffein og sukker Jeg hater at jeg må ut og måke snø i morgen tidlig Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg kan måke for deg. Null stress. Jeg hater barnemishandling. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (2 minutter siden): Jeg kan måke for deg. Null stress. Jeg hater barnemishandling. Velkommen! Må være ferdig måkt før 08.15 i morgen Jeg hater boken jeg leser Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Vimsan skrev (31 minutter siden): Velkommen! Må være ferdig måkt før 08.15 i morgen Jeg hater boken jeg leser Send meg adressen. Bor jeg i nærheten kommer jeg. (Dønn seriøst). Jeg hater kondomer. (Vel, de gjør sin nytte... jeg hater å bruke kondom.) Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (7 minutter siden): Send meg adressen. Bor jeg i nærheten kommer jeg. (Dønn seriøst). Jeg hater kondomer. (Vel, de gjør sin nytte... jeg hater å bruke kondom.) Bor en time fra Oslo vest og 35 min fra Oslo øst Jeg hater at jeg skal være på jobb klokken 9 i morgen Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg jobber når jeg selv vil. Jeg hater plast og engangsgriller. I grunn alt som har "engangs" foran seg. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg elsker engangsgrill😂 Jeg hater at jeg reiste hjemmefra i dag. Nå kommer jeg sikkert ikke opp bakken til huset Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Vimsan skrev (1 time siden): Jeg elsker engangsgrill😂 Miljøsvin. Jeg hater... ehhh, miljøsvineri. 🤪 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Kaster det i søpla😁 jeg hater å sitte fast i snøen Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Sitter aldri fast i snøen. 😜 Det har jeg vel aldri gjort..... hmmm, nei. Tror ikke det. Jeg hater når jeg tar feil av forumstråder og svar feil, samtidig som jeg avslutter med et spørsmål som hører hjemme i en HELT annen tråd. Trippel-bommert altså. Makan. At det går an. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Nå måtte jeg sjekke hvilken tråd dette var😂 jeg hater at jeg måtte parkere bilen nederst i veien og gå hele veien opp Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg har ikke bil; men liker å bevege meg - så null stress. Du kan sitte på skuldrene mine til neste gang Vimsan. 😜 Jeg hater penger. Er så mye styr med penger. Regninger, utgifter, bekymringer og gjeld. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg liker penger. Når de kommer inn. Jeg hater at kvinner bedriver drama i nesten alt de gjør Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 10 000% enig. Jeg hater at mennesker blir så lett krenka, og at konflikter blir til av luft og enkle misforståelser til støtt og stadighet. Jeg hater at man ikke kan tulle med hva man vil lengre. At verden skal være så politisk korrekt. Jeg hater selvhøytidelighet. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Enig! Jeg hater at min idylliske sommerferie mulig i år igjen blir «ødelagt» av at alle skal feriere i Norge Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Tja, så lenge du ikke reiser dit alle andre reiser. Så er du vel safe. Jeg hater at jeg må rotfylle en tann, men må vente til grensene åpner igjen så jeg kan stikke til Polen og få gjort det... uten å risikere å få hævletes Covid på veien. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Den som venter på noe bra..... jeg hater å vaske Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Ikke jeg. Liker å ha det ryddig og rent rundt meg. Ikke noe man ofte hører fra folk på min alder (mann 25) Jeg hater derimot bivirkningen av Covid-vaksiner. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Liker å ha det rent og ryddig jeg også, men jeg liker ikke jobben som må til for å oppnå målet😁 jeg skal ikke vaksineres, så bivirkningene påvirker meg ikke. Jeg hater at jeg er trøtt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå