TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Mota tre av samme reklame på E-post på en og samme dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Folk som ikke klarer å benytte munnbind på riktig måte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Sikkert blitt nevnt før, men folk som ikke klarer å bruke blinklys, selv med andre biler i nærheten. Så en i kveld. Skjønner ikke at det er så j**lig vanskelig. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 Når folk overreagerer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. februar 2021 Del Skrevet 27. februar 2021 (endret) N-4K0 skrev (17 timer siden): Sikkert blitt nevnt før, men folk som ikke klarer å bruke blinklys, selv med andre biler i nærheten. Så en i kveld. Skjønner ikke at det er så j**lig vanskelig. Opplever det selv her jeg bor også. Tenker samme som deg, Nako. Tilbake til leken: Hater at enkelte folk setter andre i pås så og si med en gang. Endret 27. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Jeg også. At jeg må på do nå. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg hater alle gangene du må på do. At virkelighetsflukt går over til virkelighet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 At jeg aldri vinner på flaxlodd. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Sputnik og skrike opera. Endret 9. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Glohet sommer dager. Endret 10. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg hater folk som begynner å sutre og klage, bare fordi de ønsker å sutre og klage over noe. For eksempel: De klager over hvor "forferdelig" de mener at ett eller annet program på TV viss nok er. Programmet er rævva / patetisk søppel / tåpelig dritt, og så videre, og så videre, og så videre, og så videre. I det uendelige. Men så snart TV-programmet blir skrudd av, så begynner de automatisk å sutre og klage over at de viss nok ikke "får lov til" å følge med på dette TV-programmet. Hvor vanvittig "slemme" alle sammen er, mot den "stakkarslige" lille dem. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 At jeg får Mail om «hvordan få en større penis».... jeg er dame! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 At jeg ikke ante at Vimsan var dame. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Scarvo skrev (1 minutt siden): At jeg ikke ante at Vimsan var dame. Var? Jeg antar hun fremdeles er... med mindre hun har tatt kjønnsoperasjon og blitt mann etter å ha vært dame. Jeg hater folk som retter på små grammatiske feil. 😜 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (1 time siden): Var? Jeg antar hun fremdeles er... med mindre hun har tatt kjønnsoperasjon og blitt mann etter å ha vært dame. Jeg hater folk som retter på små grammatiske feil. 😜 Etter alle de mailene, så er jeg nå mann😁 Jeg hater at folk blir krenket for alt mulig Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 At Diskusjon.no krasjer, og får error varsel. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 At jeg har drukket 3 bokser cola i dag og 6 kopper (eller mer) med kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå